احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین بازگشایی نمایشگاه کتاب ساری گفت: همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب ساری در کلیه ادارات تابعه در شهرستانها این نمایشگاه برپا شده است.

 

 

 شرق مازندران ( شرق پرس ): بیست و چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب ساری با حضور مسئولین و شهروندان ساروی در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران گشایش یافت.

 

 به گزارش خبرگزاری مهر, احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین بازگشایی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب ساری با بیان اینکه در نخستین ساعات بازگشایی شاهد استقبال بی نظیر دانش آموزان و شهروندان ساروی بودیم، گفت: همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب ساری در کلیه ادارات تابعه در شهرستانها این نمایشگاه برپا شده است.

وی افزود: بیست و چهارمین دوره از هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی است تا مردم با حضور در این نمایشگاه ها ضمن در جریان قرار گرفتن عناوین جدید چاپ شده ناشران استان کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده در ۴۰غرفه و با حضور ۳۵ناشر استان برپا شده است، گفت:  در این نمایشگاه ضمن اینکه عناوین مختلف کتاب از ناشران متعدد در معرض فروش و بازدید قرار گرفته و برگزاری ایستگاه نقاشی و عضویت رایگان هم از دیگر بخش های آن است.

جاودانی، افزود: در آیین افتتاح نمایشگاه از ۵عنوان کتاب از ناشران مازندران رونمایی شد.

به گزارش مهر، نمایشگاه بزرگ کتاب ساری از روز ۲۳تا ۲۹ آبانماه در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید کلیه علاقمندان در مجتمع فرهنگی -هنری ارشاد استان دایر است.

 

 

namayeshjgah126