ربیع فلاح با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا کاری ارزشمند است، اظهار داشت: نباید بگذاریم یادواره‌ شهدا مستمسک جریان‌های سیاسی شود.

ربیع فلاح استاندار مازندران: نگذاریم یادواره‌ شهدا مستمسک جریان‌های سیاسی شود

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس ربیع فلاح‌جلودار در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران در امر شهادت پیشتاز است و ترویج این فرهنگ امری مهم تلقی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا کاری ارزشمند است، افزود: نباید بگذاریم این یادواره‌ها مستمسک جریان‌های سیاسی شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهدا برای اعتلای اسلام، کشور و انقلاب گام برداشته‌اند، تاکید کرد: هر ساله یادواره‌های شهدا برای ارج نهادن و محتوا بخشیدن به فرهنگ شهادت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آیین‌نامه ابلاغی ماده ۶۳ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: این آیین‌نامه فقط مختص مازندران نبوده و باید کاری ارزشمند در این زمینه انجام شود.

فلاح ترویج فرهنگ شهادت در مدارس را امری مهم برشمرد و بیان کرد: دانش‌آموزان امروز آینده جامعه را می‌سازند و ترویج این فرهنگ در مدارس باعث افتخار و عزت در جامعه می‎شود.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند در بحث ترویج فرهنگ شهادت همکاری لازم را انجام دهند، گفت: ظرفیت‌های استان برای تحقق اهداف فرهنگ ایثار و شهادت به کارگیری شود.