جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازنردا با اشاره به در پیش بودن هفته تکریم از خبرنگار گفت: همه دستگاهها و نهادها در تکریم از اهالی رسانه مشارکت کنند.

همه دستگاه ها و نهادها در تجلیل از اهالی رسانه مشارکت کنند

 

 

 به گزارش شرق پرس احد جاودانی در نشست برنامه ریزی جشنواره مطبوعات استان، برنامه های ویژه روز خبرنگار را به مدت یک هفته و در قالب هفته تکریم خبرنگاران اعلام کرد و گفت: بسیار پسندیده است که هر کدام از دستگاه ها و نهادهای استان به نحوی در تجلیل از اهالی رسانه مشارکت داشته باشند و انشاءالله طی جلسه ای با حضور معاون محترم استاندار، درخصوص این مشارکت به تبادل نظر خواهیم پرداخت.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، اظهار داشت: این جشنواره در حقیقت یک میدان محک و سنجش برای رسانه هاست برای اینکه دریابند آیا توانسته اند در جهت اهداف خود موفق عمل کنند یا خیر.

 

احد جاودانی ضمن قدردانی از مجموعه استانداری مازندران بابت حمایت از جشنواره سال گذشته، اذعان کرد: انشاءالله این حمایت ها در جشنواره امسال به مراتب بیشتر شده و منشأ ایجاد تحولاتی مثبت در جریان رسانه ای استان باشیم.

 

 

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای برگزاری شایستهٔ جشنواره مطبوعات و بزرگداشت مقام خبرنگار، گفت: استانداری مازندران همچون سال‌های گذشته و با بسیج تمام امکانات، از این جشنواره حمایت می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: اهالی رسانه، پیش‌قراولان حقیقت‌گویی و پیشگامان روشنایی‌بخش جامعه هستند و می‌بایست آن‌طور که شایسته است موردتکریم قرار گیرند.

 

این مسئول همچنین تأکید کرد: در جنگ نرم، راست و دروغ قابل‌تشخیص نبوده و زشت و زیبا جای خود را عوض می‌کنند و ازاین‌رو لازم است این دو کفهٔ ترازو باهم دیده‌شده و موردنظر قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

مهر