در بخش بومی و محلی جشنواره نامه ای به امام رضا (ع), مهری ذبیحی اتر گله از ساری، راضیه اورعی از ساری و فاطمه اسداللهی از قائم‌شهر رتبه برتر این بخش را کسب کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) که ظهر دوشنبه در ساری پایان یافت، از برترین های بخش های مختلف تقدیر شدند و در پایان این مراسم، میرعلی جعفری از تهران، معصومه میرداردرویش از مرزن‌آباد، ابوالفضل فلاحتی از بابلسر، شیدا محمدی‌پاجی از ساری و یگانه حضرت پور از ساری رده سنی هفت‌تا ۱۰ سال جشنواره بوده‌اند.

 

 

در رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال برگزیدگان، فاطمه محمدی از قائم‌شهر، فاطمه محسنی از قائم‌شهر، مهدی فلاحتی از بابلسر، محمد خلیل پور از تنکابن و محراب مهدی پور از بابل معرفی و در گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ سال، زهرا بای از رامیان، محمدعلی افضلی از شیراز، متین‌السادات عرب زاده از تهران، لیلا فلاح از آبیک قزوین و زهرا موسوی از بیجار کردستان برتر شدند.

 

jashnavare-name-emam reza5

 

در گروه سنی بالای ۳۰ سال، حسن شیردل از بابل، رحیم ربیعی از سیمرغ، زهرا غلامی از اراک، فرزانه ایران‌نژاد پاریزی از ساری و مرضیه نفری از قم حائز رتبه گردیدند.

 

 

در بخش بومی و محلی مهری ذبیحی اتر گله از ساری، راضیه اورعی از ساری و فاطمه اسداللهی از قائم‌شهر رتبه برتر این بخش را کسب کردند.

 

 

در بخش بین‌الملل، محمد یائسه از سیرالئون، صادق رضا قمی و شان‌علی مامودگورجی از فرانسه هم برگزیدگان بخش بین‌الملل دهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) بودند.

 

 

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) از برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که این دوره به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌ شود.

 

 

وی بابیان اینکه این جشنواره از سال ۸۵ در مازندران شروع شد، گفت: در دهمین دوره بیش از ۱۱۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در این دوره با توجه به استقبال دیگر کشورها میزبان برونی، کومور، نیجریه، سنگال بوده‌ایم.

 

 

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اقدامات پزشک مازندران که هرساله در کشورهای آفریقایی خدمات پوستی ارائه می‌دهد گفت در این مراسم به دلیل این‌که دکتر عمادی در کشور برونئی بیمارستانی بانام امام رضا (ع) احداث کرده است تجلیل شد.

 

 

به گزارش مهر, جاودانی در پایان از همه‌کسانی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند قدردانی کرد.