حجت الاسلام فعالی, رئیس تبلیغات اسلام گلوگاه از مسأله رهبری به عنوان یکی از عوامل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد ‌کرد و گفت: باورهای دینی، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرده است.

حجت الاسلام فعالی باورهای دینی و انقلاب اسلامی

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه امروز گفت : مردم ایران اسلامی با استفاده از آموزه‌های دینی توانستند در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسند.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه ، افزود: ملت فهیم ایران اسلامی به دنیا تفهیم کردند که دین و آموزه‌های دینی بهترین ابزار برای سرنگونی رژیم‌های ظالم است.

 

حجت الاسلام فعّالی ، دهه فجر را یادآور اتفاقات ارزشمند و یادگاری دانست که در پرتو رهبری امام راحل و مقاومت مردم در زمان طاغوت به وقوع پیوست.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ،از دین و باورهای دینی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی یاد‌آور شد و تصریح کرد : آنچه مردم را در برابر توطئه‌های استکبار بیمه کرده، همین اعتقادات و باورهای دینی آنان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ابراز داشت : مسأله دین و باورهای دینی تنها مسأله ای بود که استکبار بر روی آن حساب باز نکرده بود دشمنان تصور می‌کردند که دین کارایی ندارد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه ، در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان برای از بین بردن دین، اظهار داشت : استکبار برای رسیدن به اهداف خود که همان تضعیف دین اسلام است اقدام به نمونه سازی و راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی در منطقه و سپس جهان کرده تا از این طریق، چهره اسلام که دین مهربانی است را خشن و زشت جلوه دهد.