سوادکوهی با بیان اینکه از روستاهای مختلف شهرستان میاندورود در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در میاندورود در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در بخش برادران و خواهران برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات قرآنی میاندورود اعلام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود اسامی نفرات برتر مسابقات شهرستانی قرآن کریم در میاندورود را اعلام کرد.

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام فتاح سوادکوهی در گفت‌وگو با  فارس، از برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و داشت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار پس از شهرستان شدن میاندورود برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم را یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی در این شهرستان دانست و بیان داشت: ۳۵۰ شرکت کننده در این دوره از مسابقات ثبت‌نام و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سوادکوهی با بیان اینکه از روستاهای مختلف شهرستان میاندورود در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در میاندورود در مقاطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در بخش برادران و خواهران برگزار شد.

وی از اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: داوران رسمی و مورد تایید اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران پس از جمع‌بندی و ارائه نمرات مسابقه دهندگان، نفرات برتر را اعلام کردند.

این مسئول با بیان اینکه سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی ویژه میاندورود در تکیه پایین شهر سورک برگزار شد، اظهار کرد: در رشته قرائت برادران زیر ۱۶ سال محمدمهدی طالبی، امیرحسین ذبیحی و ابوالفضل نجف‌پور رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سوادکوهی با اشاره به اینکه در رشته ترتیل برادران زیر ۱۶ سال عباس رستمی، علی دوست محمدتبار و امیر حسین نجف‌پور رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در رشته اذان برادران زیر ۱۶ سال حسین رستم پیشه، امیر بازاری و علی دوست محمدتبار رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه سید امیرمحمد رضایی در رشته حفظ ۲.۵ جزء قرآن کریم رتبه نخست را کسب کرد، گفت: محمد شمسی در رشته حفظ ۲۰ جزء زیر ۱۶ رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود تصریح کرد: مهدی دوست محمدتبار، سید مرتضی حسینی سورکی و رضا ذبیحی در رشته قرائت بالای ۱۶ سال برادران رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

سوادکوهی با بیان اینکه محمود محمدپور، سید حسین ساداتی و میلاد دارابکلایی در رشته ترتیل بالای ۱۶ سال برادران رتبه اول تا سوم را کسب کردند، اظهار داشت: جواد سلطان‌تویه، محمود محمدپور و سید حسین ساداتی نفرات اول تا سوم رشته اذان برادران بالای ۱۶ سال را کسب کردند.

وی به نفرات برتر در بخش خواهران اشاره کرد و گفت: در رشته قرائت خواهران بالای ۱۶ سال سیده مریم هاشمی و انسیه سادات شفیعی رتبه‌های اول تا دوم را کسب کردند.

این مسئول تصریح کرد: در رشته ترتیل خواهران بالای ۱۶ سال اعظم بالویی، صفیه چلویی و آسیه رمضانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سوادکوهی با اشاره به اینکه گل‌نساء باقری در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب، افزود: فاطمه آهنگر(حسین)، یگانه رمضانی و فاطمه آهنگر(محمدتقی) در رشته حفظ یک جزء خواهران زیر ۱۶ سال رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه کوثر شمسی در رشته حفظ ۲.۵ جزء قرآن کریم زیر ۱۶ سال رتبه نخست را کسب کرد، افزود: در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم زیر ۱۶ سال سیده فاطمه زهرا رضائی رتبه نخست را کسب کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود ادامه داد: مبارکه رودپیما در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و رقیه بالویی در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم زیر ۱۶ سال رتبه‌های اول را کسب کردند.

سوادکوهی تصریح کرد: نفرات برتر اعلام شده به سی‌وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اعزام می‌شوند.