جاودانی بر اساس ارزیابی مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد و با توجه به میزان تحقق اهداف دولت بعنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شده است .

انتخاب احد جاودانی بعنوان مدیرکل نمونه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به گزارش شرق پرس احد جاودانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان مدیرکل نمونه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

 

جاودانی بر اساس ارزیابی و بررسی عملکرد مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول ۳سال فعالیت دولت یازدهم و با توجه به میزان تحقق اهداف دولت و برنامه های مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شده است .

 

در متن تقدیر نامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمده است : اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی با همت و هدایت مدیران سخت کوش و مسئولیت پذیر و مشارکت عموم فرهیختگان و هنرمندان متعهد امکان پذیر خواهد بود و جای بسی خوشوقتی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروزه برخوردار از شخصیت های فرهنگی و مدیران اجرایی و تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر می باشد.

 

به گزارش ایرنا, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۲ اداره کل دارد که بر اساس ارزیابی های انجام شده مدیران ۶ اداره کل استانی شامل مازندران ، بوشهر ،تهران ، خراسان رضوی ،هرمزگان و زنجان به عنوان نمونه انتخاب شدند.