فلاح رئیس ارشاد بهشهر با اعلام خبر برپایی همایش هنرهای تجسمی شرق مازندران گفت: این همایش به منظور آشنایی و شناخت بیشتر هنرمندان سه شهرستان بهشهر ، گلوگاه و نکا و تجلیل از هنرمندان برتر انجام می پذیرد

fallah

 

به گزارش شرق پرس مسعود فلاح، از برگزاری اولین همایش هنرهای تجسمی شرق مازندران  و مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی بهشهر خبر داد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت: اولین همایش هنر های تجسمی شرق مازندران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و انجمن خوشنویسان و هنر های تجسمی ، صندوق رفاه هنرمندان ، موسسه صداقت نگار ، آموزشگاه کسری ، کانون بسیج هنرمندان و موسسه دل انگیزان بهشهر در هفتم دی ماه در سالن بصیرت برگزار می شود .

فلاح اظهار داشت : این همایش که با حضور هنرمندان و اساتید شرق مازندران بر پا می شود به منظور آشنایی و شناخت بیشتر هنرمندان سه شهرستان بهشهر ، گلوگاه و نکا و تجلیل از هنرمندان برتر انجام می پذیرد و سخنران ویژه این همایش دکتر محمد اعظم زاده می باشد.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی برگزاری این همایش ایجاد پل ارتباطی میان هنرمندان شرق استان مازندران و تبادل علمی و آکادمیک در سه وادی ” پژوهش، آموزش و اجرا ” می باشد .

 

 وی تصریح کرد : هنر های تجسمی یکی از شاخه های مهم و تاثیر گذار هنری بر فرهنگ و تمدن بشراست که شامل زمینه های گسترده ای چون هنر های نقاشی، نگارگری، ارتباط تصویری ، نقاشی متحرک ، عکاسی ، طراحی لباس، صنایع دستی و هنرهای اسلامی می باشد.
محمد رضا ضابط