آیت الله جباری اظهار داشت: اگر وقف به درستی در جامعه تبلیغ و گسترش پیدا کند زمینه‌ساز احیای ارزش‌های اسلامی و دینی است و اگر تبلیغ نشود ضرر و زیان بزرگی متوجه جامعه خواهد شد.

jabarii

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ترویج وقف را زمینه ساز احیای ارزشهای اسلامی و دینی برشمرد.

به گزارش شرق پرس آیت الله صابر جباری بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از اداره اوقاف بهشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه وقف گفت: جایگاه وقف در اسلام و شرع مقدس رفیع است و مسئولیت در این کار بسیار حساس است.

جباری افزود: واقفان خیراندیش با نیات خالص اموال و دارائی‌های خود را وقف کردند و ما امین موقوفات هستیم و امیدواریم امانتدار خوبی برای واقفان نیک‌اندیش باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولین و همه مردم برای حفظ و احیای موقوفات و ترویج وقف در جامعه باید تلاش کنند و نیاز فعلی جامعه این امر را اقتضا می کند.

امام جمعه بهشهراظهار کرد: اگر وقف به درستی در جامعه تبلیغ و گسترش پیدا کند زمینه‌ساز احیای ارزش‌های اسلامی و دینی است و اگر تبلیغ نشود ضرر و زیان بزرگی متوجه جامعه خواهد شد.

به گزارش مهر, در این بازدید حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رئیس اوقاف و امور خیریه بهشهر گزارشی از فعالیت های اوقافی و بقاع متبرکه را به حضور آیت اله جباری ارائه کرد و گفت: اوقاف و امور خیریه در احیای موقوفات و حفظ و ترویج فرهنگ وقف و تکریم امامزادگان نیاز به حمایت همه علما و روحانیت و مسئولین و همراهی مردم دارد.