محمدیان بخشدار هزارجریب نکا با بیان اینکه گیرنده های تلویزیونی در بخش هزارجریب بسیار ضعیف است افزود: با توجه به برنامه ریزی دشمن و هجمه های مختلف فرهنگی از طریق ماهواره، پوشش دکل تلویزیونی در این مناطق می تواند باعث جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن شود.

sedasima-dakal51

 

 

به گزارش شرق پرس محمد محمدیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پوشش دکل تلویزیونی، افزایش کانال های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و گسترش شبکه دیجیتال در بخش هزارجریب نکا از نیازهای مهمی است که در برخی موارد از آن غفلت شده است.

 

وی همچنین از احداث دکل پوشش گیرنده های تلویزیونی در دو روستای این بخش خبر داد و یادآور شد: روستاهای درزیکلا و محسن آباد از جمله روستاهایی هستند که دکل پوشش گیرنده های تلویزیونی در این دو روستا نصب می شود.

 

بخشدار هزارجریب نکا با بیان اینکه گیرنده های تلویزیونی در بخش هزارجریب بسیار ضعیف و در برخی از روستاها نیز گیرنده های تلویزیونی وجود ندارد، افزود: با توجه به برنامه ریزی دشمن و هجمه های مختلف فرهنگی از طریق ماهواره، پوشش دکل تلویزیونی در این مناطق می تواند باعث تقویت باورهای ملی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن شود.

 

محمدیان گفت: در بازدیدی که کارشناسان صدا و سیما از مناطق مختلف بخش هزارجریب نکا داشته اند مقرر شد تا نسبت به احداث و نصب دکل های دیجیتالی در اسرع وقت اقدام شود تا مردم بخش هزار جریب بتوانند برنامه های صدا وسیما را با کیفیت بالا مشاهده کنند.

 

بخش هزارجریب نکا یکی از بخش های شهرستان نکا در شرق مازندران است که دارای ۶۳ روستا و حدود ۱۶ هزار نفر جمعیت است.