مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های عزاداری هیئت‌ها مذهبی نباید دیرهنگام باشد که برای شهروندان و مردم ایجاد مزاحمت کند.

 

 

moharam123

شکریان با بیان اینکه بازارها بر اساس سال‌های گذشته سیاه پوش می‌شود، بیان داشت: وضعیت آرایش زنان در تاسوعا و عاشورا مناسب نیست که برخی‌ها برای آنان نام‌ها آرایش تاسوعایی و عاشورایی انتخاب کردند.

 

به گزارش شرق پرس، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر یکشنبه در جلسه شئون فرهنگی که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با بیان اینکه باید از محرم و صفر بهترین استفاده‌های فرهنگی را برد، گفت: تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان مازندران باید در این راستا همکاری و تعامل کنند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران بر ایجاد همدلی و صمیمیت در بین دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: سال گذشته شهرستان‌های سوادکوه، ساری، بابلسر و نوشهر جلسات منظمی برای برگزاری هرچه مراسمات ماه محرم برگزار کردند.

 

شکریان با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی برگزاری مراسمات عزاداری محرم و صفر به صورت شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی استان باید در تمامی جلسات حضور داشته باشند و آسیب‌های برنامه‌های ماه محرم و صفر را شناسایی کنند.

 

وی از تجمع بزرگ عاشورایان در مرکز مازندران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه زمان کمی به برگزاری مراسم ماه محرم مانده است، هرچه زودتر در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

 

این مسئول بر همکاری هرچه بیشتر صدا و سیما و ساخت مستندات عزاداری ماه محرم تاکید کرد و بیان داشت: دسته‌روی دانش‌آموزان که از سوی مدارس صورت می‌گیرد باید منظم و ساماندهی شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های عزاداری هیئت‌ها مذهبی نباید دیرهنگام باشد که برای شهروندان و مردم ایجاد مزاحمت کند.

 

به گزارش فارس, شکریان با بیان اینکه بازارها بر اساس سال‌های گذشته سیاه پوش می‌شود، بیان داشت: وضعیت آرایش زنان در تاسوعا و عاشورا مناسب نیست که برخی‌ها برای آنان نام‌ها آرایش تاسوعایی و عاشورایی انتخاب کردند.