مديركل امور بانوان و خانواده استان مازندران گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی سطح زندگی خانواده های مازندران در دهه شصت و زندگی ساده و بی تکلف سالهای مصادف با دفاع مقدس برگزار شد.

 

aksghadimm45

نمایشگاه “در کوچه های بچه های دهه ۶۰” با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ساری گشایش یافت.

 

 

به گزارش شرق پرس، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواه استانداری مازندران صبح یکشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه به همت کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان و با هدف معرفی سطح زندگی خانواده های مازندران در دهه شصت و زندگی ساده و بی تکلف سالهای مصادف با دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

وی افزود: مرور خاطرات شیرین روزهای حماسه سازی های ملت سرافراز ایران در سالهای دفاع مقدس، یقیناً ضمن داشتن جذابیت های مختلف، چراغ راه آینده ما خواهد بود.

 

 

جمشیدی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد توسط کمیته بانوان در هفته دفاع مقدس امسال، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه یکی از برنامه های محوری ما بود که پیش از این وعده برپایی اش را داده بودیم و با یاری خدا افتتاح شد.

 

 

به گزارش مهر, مدیرکل امور بانوان و خانواده استان با بیان اینکه این نمایشگاه در ۳۷ غرفه دایر شده است، اذعان کرد: ۱۴ دستگاه اجرایی و نهاد مردمی، اداره کل بانوان را در برگزاری این نمایشگاه یاری کردند.

 

 

نمایشگاه «در کوچه های بچه های دهه ۶۰ » در مجتمع سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز به کار کرد و تا پایان مهرماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ برای بازدید عموم دایر است.