بسیج مهندسین شهرستان بهشهر با انجام موفق برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله، رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

 

basij-mohandesin

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، گفت: بسیج مهندسین شهرستان بهشهر با انجام موفق برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله، رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

 

به گزارش شرق پرس، سرهنگ علی نجفی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در فرماندهی سپاه این ناحیه برگزار شد، به بیان مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بهشهر پرداخت.

 

وی با اشاره به برگزاری حدود ۷۰ برنامه محوری در سطح شهرستان، افزود: همایش میقات صالحین، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، گردهمایی «خانواده محور تربیت پایدار»، ارائه مشاوره اداری کارمندان بسیجی به روستاییان، همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی توسط بسیج مهندسین، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان و آسایشگاه‌های جانبازان، اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای جهادی، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌ای شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند.

 

این مسئول بیان کرد: ویزیت رایگان در مناطق محروم با محوریت روستاهای سنی‌نشین «نمک‌چال» و «یعقوب‌لنگه»، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» و برگزاری هفت برنامه فرهنگی عقیدتی در هفت‌شب توسط تمامی رده‌ها در تمامی مساجد و پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های محوری سپاه ناحیه بهشهر در هفته بسیج است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهشهر با اشاره به اهمیت حلقه‌های صالحین و تاثیرات آن در حفظ و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی، افزود: بیش از یک‌ هزار و ۱۰۰ حلقه صالحین ۱۷ تا ۲۱ نفره در بهشهر داریم که هر حلقه یک سرگروه دارند و هر ۲۰ سرگروه نیز توسط یک مربی هدایت می‌شوند و این مربیان نیز در مجموع، از راهنمایی‌های چهار سرمربی استفاده می‌کنند.

 

نجفی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه بهشهر در هفته بسیج، بدون اشاره به بحث اعتباری، گفت: در سوم آذر و چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، چهار طرح اقتصادی توسط بسیج سازندگی در روستای «امام‎ده» از توابع بخش مرکزی بهشهر به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به وجود ۳۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در بهشهر، افزود: تعداد بسیجیان این شهرستان ۹۰ هزار نفر است که ۶۰ هزار نفر آنها بسیجی فعال هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به فعالیت‌های خوب بسیج مهندسین، گفت: مجموعه بسیج مهندسین شهرستان بهشهر به دلیل موفقیت‌های خوبی که در انجام ماموریت‌های محوله و ابتکاری به ثمر نشاندند، توانست مقام نخست را در سطح کشور به دست آورد.

 

به گزارش فارس، در پایان این نشست از خبرنگاران رسانه‌های مختلف شهرستان بهشهر با تقدیم هدایای قدردانی شد.