از ابتدای اجرای طرح مقابله با ماهواره تاکنون 25 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه توسط شهروندان میاندورود تحویل داده شد.

 

 

mahvaree52

سرگرد حسین جناسمی گفت: از ابتدای اجرای طرح مقابله با دجال واره تاکنون ۲۵ دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه توسط شهروندان این شهرستان تحویل حوزه های مقاومت بسیج شده است.

 

 

به گزارش شرق پرس,  جناسمی در همایش شکوه مقاومت بسیجیان میاندرود افزود : طرح مقابله با ماهواره به عنوان مقابله با دجال واره از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری همزمان با سایر نقاط کشور در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

 

وی شناساندن آسیب های ماهواره را از عوامل اجرای این طرح عنوان کرد و دامه داد : برای روشن گری و ارشاد مردم در مورد مضرات و آسیب های ماهواره بنرهای در همین مورد در بخش های مختلف شهرستان نصب شد.

 

فرمانده سپاه میاندورود به مهم ترین اقدمات بسیج میاندرود در شش ماه گذشته اشاره کرد و گفت : برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن ، بازسازی واقعه غدیر ، پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ، راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی و اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور از مهم ترین این اقدمات بوده است.

 

وی از افتتاح سالن ورزشی ۹ دی در سپاه میاندرود خبر داد و افزود : سالن های ورزشی روستاهای چوکلا و حلمسر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

 

فرمانده سپاه ناحیه میاندرود بسیجیان را سربازان ولایت عنوان کرد و گفت : امروز بسیجیان در عرصه های مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اقدامات بزرگی انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه بسیج امروز در بالاترین آمادگی رزمی قرار دارند افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از ولایت و شهدا افتخار آفرینی می کنند.