صبوری دبیر گروه تدوین اطلس هنرمندان مازندران گفت: شهرستان گلوگاه هنرمندان بسیار خوبی در همه زمینه ها دارد اما متاسفانه به لحاظ معرفی هنرمندان خود وضعیت خوبی ندارد.

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گلوگاه در اینباره گفت: تهیه این اطلس و جمع آوری زندگینامه هنرمندان مازندرانی و بخصوص گلوگاهی در راستای معرفی قشر هنرمندان مازندران کار بسیار ارزشمندی است و این کار می تواند برای توسعه و ایجاد زیر ساختهای مورد نیاز برای رشد اقتصاد فرهنگی مفید باشد.

 

 کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه  در این خصوص گفت: اطلس هنرمندان گلوگاهی در راستای تکمیل بانک اطلاعات هنرمندان مازندران در حوزه های سینمایی،نمایشی، عکاسی  و  موسیقی  تدوین می شود .

 

خواجوی افزود: هنرمندان  گلوگاهی که در این اطلس با آنان گفتگو صورت گرفته است  عبدالعلی محمودجانلو در حوزه تئاتر، مادر مرحوم جمال تباکی در حوزه تئاتر و موسیقی ،بهمن ملک محمودی در حوزه هنرهای تجسمی و نقاشی، نعمت امیر خانلو  و مصطفی محمود جانلو در حوزه موسیقی و کیانوش خادملو در حوزه  تئاتر و سینما می باشند.

 

صبوری  دبیر گروه تدوین اطلس هنرمندان مازندران  نیز در گفتگو با خبرنگار شرق پرس اظهار داشت: شهرستان گلوگاه هنرمندان بسیار خوبی در همه زمینه ها دارد اما متاسفانه به لحاظ معرفی هنرمندان خود وضعیت خوبی ندارد که امیدواریم با تهیه این اطلس  هنرمندان گلوگاهی  بیشتر معرفی شوند.

 

در ادامه عکس هایی از مراحل تصویر برداری را ملاحظه می فرمائید:

 

 

atlas-galogah134

 

atlas-galogah1

 

atlas-galogah1dfd

 

atlas-galogah1dfd3

 

atlas-galogah1dfdfg

 

atlas-galogah1dfgd

  atlas-galogah1fgfg]

 

atlas-galogah1jklji

 

atlas-galogah1wer6

 

عکس و خبر: سکینه نوری