مهدی عبوری با اشاره به اینکه تور رایگان ساری گردی تا 12 فروردین ادامه دارد افزود: تاکنون یکهزار گردشگر داخلی و خارجی از جمله گردشگرانی از کشور اتریش از مناطق دیدنی ساری بازدید کردند.

تور رایگان ساری گردی در ایام نوروز دائر است

 

 

به گزارش شرق پرس مهدی عبوری در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت : در مرکز استان مازندران تمام بسترهای لازم برای این منظور فراهم شده است و مهمانان می توانند از این امکانات در دو نوبت صبح و عصر بهره مند شوند.

 

 

وی افزود : تورهای ساری گردی گردشگران را به مناطق مختلف دیدنی ساری از جمله خانه تاریخی کلبادی ، حمام وزیری ، مسجد جامع فرح آباد ، مجتمع تفریحی و توریسی دلفین و پارک جنگلی شهید زارع می برند .

 

شهردار ساری با اظهار این که فعالیت این تورها تا ۱۲ فروردین ادامه دارد ، گفت : تاکنون یکهزار گردشگر داخلی و خارجی از جمله گردشگرانی از کشور اتریش از مناطق دیدنی ساری بازدید کردند.

 

به گزارش ایرنا وی افزود : همزمان با تورگردی ، بسته های فرهنگی که در آن شهرستان ساری و آداب و رسوم بومی مازندران معرفی شده ، به گردشگران اهدا می شود.
به گفته شهردار ساری برگزاری جشنواره زنده موسیقی سنتی و جشنواره رهاسازی ماهی های قرمز در برخی مکان های تاریخی و پارک های این شهر از دیگر برنامه های نوروزی شهرداری ساری است .