در مراسم جشن ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق (ع) در لمراسک, بابایی رئیس اداره ارشاد گلوگاه گفت: یکی از ویژگی های مهم پیامبران اخلاق نیکو و امانت داری بود.

 

به گزارش شرق پرس به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز مهرورزی جشن با شکوهی به همت موسسه فرهنگی قرآنی عترت شهید یخکشی  روستای لمراسک در موسسه فرهنگی قرآنی عترت شهید یخکشی لمراسک برگزار شد.

 

 در این مراسم  بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: یکی از ویژگی های مهم پیامبران اخلاق نیکو بود. مردم پیامبران را امین می شناختند و در کنار تمام حسن خلق پیامبران مولفه امانت داری بسیار اهمیت داشت.

وی افزود؛ امام جعفر صادق(ع) می فرماید همه پیامبران مکارم اخلاقی داشتند و ما سعی نمایم  با مکارم اخلاقی  خودمان را درست  تربیت نمایم.

بابایی گفت: مهرورزی یعنی مهربان بودن و این مهمترین اصول اخلاق است و همه ما انسانها در تمام مراحل زندگی روزمره خود باید این ویژگی ها را مهم بشماریم و رعایت کنیم.

این مسئول فرهنگی با اشاره به صفات نکویی که هر انسان باید آنرا در زندگی بکار بندد گفت: تمرین کردن رفتارهایی مانند صله رحم، عیادت از بیماران، سرکشی به پدر و مادر ، شفقت و مهربانی موجب گسترش مهرورزی در جامعه اسلامی می شود.

 در خاتمه نیز به کودکان موسسه فرهنگی قرآنی عترت شهید یخکشی لمراسک با اهداء هدیه نفیس قدرانی شد.

 

تصاویری از این مراسم را در ادامه ملاحظه می فرمائید: