وزیر دفاع در بهشهر گفت: امروز اگر جوانان ما به سوریه رفته و از جریان مقاومت حمایت می‌کنیم به این دلیل است که این ملت اثبات کرده ضد ظلم و مخالف ترور است.

دهقان وزیر دفاع: جوانان به سوریه می روند چون ملت ما ضد ظلم است

 

شرق پرس ( شرق مازندران) : حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و دومین سالگرد آیت‌الله جباری در مصلای بهشهر با گرامیداشت یادشان بیان داشت: شهدا و علما برای عزت‌آفرینی انقلاب و اسلام تلاش وافر انجام دادند و باید الگوی کامل ما در زندگی باشند.

 

وی با اشاره به ایام حج و ممانعت از حضور ایرانیان در حج امسال در عربستان ادامه داد: سعودی‌ها بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی خود را در حج نشان دادند و عملکرد آنان بیانگر بی‌مدیریتی آنان است که نمی‌توانند امنیت حجاج را تأمین کنند و با اطاعت از آمریکا و سرکردگان کفر برای دلخوشی آنان حرکت می‌کنند و حج ابراهیمی را به‌درستی به جا نمی‌آورند.

دهقان با بیان اینکه امنیت بعد سلامت برای جامعه مهم است، ادامه داد: انسجام و یکپارچگی در تحت لوای یک رهبری، یک آرمان موجب اتحاد و استقلال می‌شود و حرکت در مسیر شهدا با عفت، پاکدامنی و رعایت حریم افراد در جامعه اسلام در شکل‌گیری ارتباط سالم موثر است.

وی اضافه کرد: پاکدستی مهم است و فساد نباید محترم شمرده شود و فساد در هر مقام و لباسی مذموم است و باعث از بین بردن ارزش‌ها می‌شود که اگر فساد در جامعه رسوخ کند اصلاح جامعه سخت است و نظام سالم آن نظامی بوده که فساد در آن رخنه نداشته باشد.

وزیر دفاع و نیروهای پشتیبانی مسلح گفت: فداکاری هم از خصیصه‌های جامعه سالم است و  مسؤولان علاقه‌مند هستند تا سختی را تحمل کنند تا مردم راحت باشند و خلوص نیت و خدمت بی‌منت در شکل‌گیری جامعه سالم موثر است.

وی اظهار کرد: همه این ویژگی‌ها در بالاترین سطح در ائمه اطهار(ع)، رسول اکرم(ص)، امامان و در عصر ما امام راحل و شهدا، علمای بزرگ این ویژگی‌ها را داشتند که این الگوها مجسمه عینی این ویژگی‌ها بودند و با شهادت خود اینها را برای ما جا گذاشتند و در جامعه برای زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا باید به آرمان‌های شهدا و رفتار آنها پایبند بود.

دهقان تصریح کرد: امروز صحنه‌های مختلف جامعه، صحنه امتحان است و برای تأمین امنیت و سلامت باید تلاش شود و امروز نیازمند تمام خصیصه‌ها هستیم، زیرا دشمنان و بدخواهان نظام از دشمنی‌شان کاسته نشده بلکه افزوده شده، زیرا اقدام آنان جامعه ما را پایدارتر کرد و تیرشان به سنگ خورد و به خودشان برگشت.

وی یادآور شد: دشمن همواره تلاش دارد با ابزار جدید با توطئه مختلف به جنگ با نظام بیاید و با اتهام و برنامه همچون هیأت‌های حقوق بشر، قومیت‌ها، انتخابات و .. می‌خواهند جامعه را سست و اعتقادات را متزلزل و مجموعه‌ای را که در ذات خود مستحکم شده است را سست کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه ملت ما تاکنون به نمایش گذاشت و راه شهدا و امام و رهبری و مکتب اسلام است ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر جوانان ما به سوریه رفته و مشاوره رزمندگان مقاومت را بر عهده دارند و از جریان مقاومت حمایت می‌کنیم و فریاد روا نداشتن ظلم را اعلام می‌کنیم به این دلیل است که این ملت اثبات کرده ضد ظلم و مخالف ترور است و در دفاع از مظلوم تا جایی که توان دارد، تلاش می‌کند.

به گزارش فارس , در این مراسم از جلد دوم کتاب «پدران آسمانی» مربوط به زندگی‌نامه آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری رونمایی شد.