جوان ایرانی باید بداند این غداره بدستان داعشی علی الظاهر جوانان مسلمانی هستند ؛ که روی فکر و نگرش آنها با کمک همه ی ابزارهای ضد دین دگرگونی ایجاد شده و با یک تغییر نگرش ایجابی برروی خواهش های نفسانی شیطانی ، آنهارا وادار به مسلمان کشی می کنند.

ashora-daesh5487

 

 

شرق پرس فرهنگی و هنری: آنهایی که به جنگ امام حسین(ع) آمدند با شعار دین آمدند، امام سجاد (ع) می فرماید ” در واقعه کربلا سی هزار نفر سپاه عمر سعد بودند و کل یتقربون الی الله بدمه یعنی همه این سی هزار نفر عقیده داشتند که با ریختن خون اباعبدالله به سوی خدا تقرب می جویند.

 

 

و امروز نوادگان معاویه ویزید و شمر،  مروجان تغییر نگرش در میان مسلمانان مفتی هایی وهابی هستند مانند   ناصر العمر” ،که بر روی شبکه های اینترنتی اجتماعی متن فتوای او که یکی از مفتیان کینه توز وهابی است  ؛ در مورد شیعیان پخش شده است ، این مفتی در سوالی با این مضمون” خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است، برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه کن کنیم؟” این چنین پاسخ میدهد:

 

درابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی مذکور دو راه دارند :یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

 

اول: همه ی شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظره ی بدیعی است زمانیکه تو می بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوشهایت را نوازش میدهد و جنازه هایشان، چشم هایت را به وجد می آورد.

 

دوم: زنان آنها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید .

 

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزش های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

 

چهارم: معابد و ضریح های شرک آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

 

پنجم: خانه های آنها را تفتیش کنید وکتاب های شرک آلود  آنها را از بین ببرید.

 

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.

 

هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و عائشه و حفصه و… نامگذاری کنند.

 

 

جوان ایرانی باید بداند این غداره بدستان علی الظاهر جوانان مسلمانی هستند ؛ که  روی فکر ونگرش آنها  با کمک همه ی ابزارهای ضد دین ناب اسلام پیامبر اعظم (ص) دگرگونی ایجاد شده و با یک تغییر نگرش ایجابی برروی خواهش های نفسانی شیطانی ، آنهارا وادار به مسلمان کشی برای رسیدن  به مقاصد شوم  دنیوی خود برای دشمنی با پیامبر اعظم (ص) و خاندان وپیروان او با پرچمی که نام آن رسول عظیم شان بر روی ان نقش بسته دکه جز همان قرآن بر سر نیزها و تزویر ومکر معاویه ها چیز دیگری نیست در پی مشرعیت اعمال خود هستند تا با تغییر نگرش در اذهان جهان اسلام حادثه آفرینی نیاکان خود در کربلا را توجیه کنند.  وامروز  وقتی تغییر نگرش اتفاق می افتد حجاب و عفاف، نماز اول وقت و حضور در مسجد و …  دیگر ارزش نیست؛!                                    

 

افرادی که به مسجد نمی روند روشنفکرحساب می شوند!

 

امروز در عزاداری های محرم تماشا چیان  دستجات ، نه برای عزاداری بلکه برای جشن عروسی انگار خود مهیا نموده اند ودر کنار دستجات عزاداری به تماشا ایستاده اند. ودر ایام محرم کناه ومعصیت روایت اشتهار و اهانت به محرم است که آشکارا جولان می دهد .کجاست آن همه شور حسینی!؟ این همان تغییر نگرش ایجاد شده است. که مراقب تغییر نگرش ها نیستیم! . دشمن درصدد است, نه  باید گفت دشمن نفوذ کرده است؛ با کمک همه ی ابزارها چه بومی باشد ویا غیر بومی ،و همه فنا وری ها، تکنولوژی ها وبا نفوذ خود و با استحاله فرهنگ ایرانی اسلامی، برتری فرهنگ  آمریکایی اروپایی را به جوانان ما القا می کند، همه مسئولان و مردم و جوانان ما آیا هوشیارند!؟.

 

  برهمه ما تکلیف است؛ سخنرانان و مبلغان مذهبی  منابر محرم امسال بیش از گذشته  باید در جهت تبیین اهداف جنگ نرمِ گسترده و همه جانبه برنامه ریزی شده نظامِ سلطه که علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است؛از منابر  استفاده کنند و ابعاد تغییرنگرش مردم توسط رسانه های غربی و نظام سلطه را تشریح و کالبد شکافی کنند.

 

  در خصوص شئونات فرهنگی ویژه محرم ، ابعاد سبک سنتی ومدرن آنرا مورد بازنگری قرار دهند تا خودمان آنطور که دشمن می خواهد عزاداری بی هویت را با فرهنگ عزاداری اصیل غیر خرافه ای محرم آمیخته نکنیم؛ که آمیخته شده است! تا دیر نشده باید تغییر نگرش های خطرناک دشمنان را  مهارکرد.
صلوات به ارواح پاک شهدای کربلای حسین (ع)و شهدای ایران اسلامی

فرهاد پرداخته