روز جمعه با حضور فرماندار، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای اداری و اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان بهشهر، جلسه‌ای به منظور استقبال از حجت‌الاسلام سید عربعلی جبارزاده ، دومین امام جمعه این شهرستان معرفی شد.

 

 

jabarii-arabali
مراسم استقبال از دومین امام جمعه شهرستان بهشهر با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار و مومن این شهرستان در مصلای جمعه این شهرستان انجام شد.

 

به گزارش شرق پرس، روز جمعه با حضور فرماندار، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای اداری و اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان بهشهر، جلسه‌ای به منظور استقبال از حجت‌الاسلام سید عربعلی جبارزاده ، دومین امام جمعه این شهرستان معرفی شد.

 

در این جلسه فرماندار بهشهر ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی و یار دیرینه امام و رهبری، حضرت‌آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، به امام جمعه جدید بهشهر خیر مقدم گفت.

 

محمدتقی نورزاد با اشاره به برخی از خصلت‌های امام جمعه فقید بهشهر آیت‌الله سید صابر جباری، اظهار داشت: ایشان ۳۵ سال امام جمعه بهشهر بود و در این مدت با همه اقشار و گروه‌های سیاسی و مذهبی ارتباط خوبی داشت.

 

در ادامه، امام جمعه جدید بهشهر ضمن قدردانی از همه کسانی که وی را برای این سمت در نظر گرفتند، به درگذشت الگوی اخلاق و صبر، آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و اظهار داشت: ایشان یار امام و انقلاب و مظهر صلح و آشتی بودند.

 

حجت‌الاسلام سید عربعلی جبارزاده(جباری) بیان داشت: شهر بهشهر شهر آیات عظامی چون، کوهستانی و هاشمی‌نژاد و ایازی و جباری است و باید قدر آن را بدانیم.

 

وی با بیان اینکه اگرچه قابلیت این سنگر را نداشتم و شاید گزینه مطرحی برای امامت جمعه بهشهر نبوده و خود را نیز مطرح نکردم، افزود: از فرماندار و مسئولان می‌خواهم از همین دقایق فعالیت‌ها و خط‌مشی امام جمعه را برانداز کنند و اگر پیشنهاد و انتقاد و راهکاری برای توسعه شهرستان دارند، اعلام کنند.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) درباره دوام مسئولیت‌ها با حسن سیاست، خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌خواهیم به اداره شهرستان و کشور یک ملاک و طرحی بدهیم باید همین باشد که حسن سیاست داشته باشیم.

 

وی با اشاره به خصلت‌هایی چون توانایی، علم، سعه صدر، و شرح صدر، حضور و ارادت امام جمعه فقید بهشهر، گفت: تفاوت من با ایشان بسیار است اما در بسیاری از موارد خط مشی من شاید برگرفته از عمویم(آیت‌الله جباری) باشد.

 

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران گفت: صداقت در کردار و رفتار، عملی کردن وعده‌ها و ندادن وعده‌های «سرخرمنی» به مردم و پاک‌دستی از جمله توصیه‌های من برای مدیریت خوب شهرستان است.

 

وی در پایان، اظهار داشت: به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده امام زمان و رهبر معظم انقلاب نباشیم.

 

لحظاتی پیش نیز مراسم استقبال نمازگزاران از امام جمعه جدید بهشهر در مصلای جمعه شهرستان بهشهر به پایان رسید.