حسین سراجی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین اربعین شهدای غواص در بهشهر گفت : شهدا مظهر عزت، افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری  بهشهر گفت : فداکاری های خانواده های شهدا الگوی همیشه ماندگار تاریخ اسلام ایران است .

 

حسین سراجی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید امینی اهدا کننده زمین ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بهشهر گفت : شهدا مظهر عزت، افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

 

وی بیان کرد : ملاقات با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران اقدامی در راستای ارج نهادن به فداکاری های مثال زدنی مردان بی ادعایی است که با نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به تصرف دشمنان در آید.

 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشر افزود : نباید بگذاریم شهید و شهادت تبدیل به کتیبه هایی شود و عده ای آگاهانه و از روی غرض ورزی ، این فرهنگ اصیل را به صفحات تاریخ بسپارند.

 

 

سراجی ادامه داد : ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس جانانه استقلال و آزادی خود را که به برکت انقلاب کسب کرده بودند، تثبیت و مستحکم کردند و با توجه به اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس در مقابل ۶۴ کشور ایستادگی کرد، ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت جلوه بیشتری پیدا می کند.

 

 

وی : شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار بوده و امروز هرچه از عزت و بزرگی در کشور وجود دارد از وجود ایثارگران، شهدا و جانبازان است.

 

 

در ادامه مادر شهید امینی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرزند شهیدش گفت :  شهید امینی در شکل گیری و روشنگری گروه ها و دستجات در مبارزات انقلابی و در جبهه های حق علیه باطل حضور فعالی داشت که امیدوارم عمل این شهید و دیگر جان باختگان مسیر اسلام ، سرمشقی برای جوانان کشور باشد.

 

 

وی بیان کرد : تمام شهیدان در شرایط سخت و بحرانی و با اقتدا به نیروهای بزرگ الهی به پیروزی دست یافتند و روحیه مبارزه با نفس و جهاد اکبر به طور کامل در وجود شخصیت این شهید هویدا و آشکار بود.

شهید حسنجان امینی در ۱۶ دی ماه سال ۵۹ در منطقه هویزه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

مدیرعامل و کارکنان آتش نشانی بهشهر همچنین همزمان با فرا رسیدن اربعین شهدای غواص ، با حضور در متزل شهید بالویی ، شهید غواص بهشهری ، از خانواده وی دیدار و با اهدای لوح یادبود از ایشان تقدیر کردند.

 

 

behshahr-atasheneshani1

 

behshahr-atasheneshani4

 

behshahr-atasheneshani19

 

behshahr-atasheneshani25

 

behshahr-atasheneshani155552

 

behshahr-atasheneshani15555551

 

behshahr-atasheneshani98

خبرنگار  و عکاس:محمد رضا ضابط