حجت الاسلام فعالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: ۱۳آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی بهترین فرصت برای تجدید میثاق با شهدا ،امام راحل و همچنین بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (حفظه الله )می باشد.

راهپیمایی 13 آبان امسال به دلیل تحولات منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه ۹۴ با اعلام این خبرگفت : یکی از اصول غیر قابل تغییر در انقلاب اسلامی سیاست استکبار ستیزی است که به عنوان اصل اساسی این انقلاب است و پشتوانه مردمی دارد.

 

 

وی افزود: درانقلاب ما استکبار ستیزی یک فرهنگ است و نه شعار ، بلکه نماد ایستادگی ، مقاومت و فریاد آزادی خواهی ملت ایران است که همراه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل( نماد مبارزه با استکبار ) است.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه  تصریح کرد : ۱۳آبان علاوه بر روز شهادت جمعی از دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ ، سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳ همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است.

 

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی ابراز داشت : ۱۳آبان کم نظیر ترین فرصت برای طرح پیام استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان است ،در حالی که این پیام برگرفته از پیام عاشورایی امام حسین (ع) است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : به دنبال وجود تنش های منطقه ای در خاورمیانه از سوی گروه های معاند و دست نشانده آمریکا و اسرائیل راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ایجاب می کند تا همه مردم از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه تصریح کرد : ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی بهترین فرصت برای تجدید میثاق با شهدا ، امام راحل و همچنین بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (حفظه الله ) همراه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل( نماد مبارزه با استکبار ) می باشد.

 

وی در خاتمه یاد آور شد: این راهپیمایی در مرکز شهرستان راس ساعت ۱۰صبح از میدان ۲۲بهمن بطرف مسجد جامع با حضور اقشار  مختلف مردم برگزار می شود و تجمع راهپیمایان در جلو مسجد جامع  این شهرستان برگزار خواهد شد.