به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان صداوسیمای مازندران شبکه تبرستان ویژه برنامه های این ایام را اعلام کرد.

شبکه تبرستان ویژه برنامه های ماه محرم را اعلام کرد

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، همزمان با فرارسیدن ماه محرم صدا و سیمای مازندران ویژه‌برنامه‌های خود را اعلام کرد.

 

 

صدای مازندران با ویژه‌برنامه چراغ هدایت ویژه‌برنامه‌ای در ۱۷ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به‌طور زنده با ساختار ترکیبی و نمایشی هر روز از ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

 

 

این ویژه‌برنامه به تهیه کنندگی محسن اکبرپور و با گویندگی زری قاسم‌نژاد و میلاد شوکاییان و با صدابرداری شهرام حق‌شناس، حسن‌نژاد احمد، سامی یوسفی و مهدی اوشیب نتاج است.

 

 

سیمای مازندران نیز با برنامه‌های مختلف در ایام محرم در خدمت مردم مازندران است.

 

 

سلام  بر حسین: این برنامه به تهیه کنندگی رقیه یحیی‌زاده با موضوعاتی چون تبیین قیام عاشورای حسینی، فرهنگ حسینی در سبک زندگی، تبیین رابطه دفاع مقدس و مکتب حسینی و… است که با ساختار ترکیبی و نمایشی به‌طور زنده در ۱۵ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب از ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

 

 

فردین بی‌طرف به عنوان کارگردان، تقی قاسمپور،صادق ذاکری، حمید درواری به عنوان تصویربرداران، مرتضی کاظمی صدابردار، علیرضا امرا تدوین‌گر، خانم عالمی دستیار تهیه، خانم صفرنژاد منشی صحنه از دیگر عوامل این ویژه‌برنامه هستند.

 

 

شور و شین عنوان دیگر ویژه‌برنامه سیمای مازندران است که در۱۵ برنامه ۴۰ دقیقه به‌صورت ضبطی با ساختار مستند ترکیبی به تهیه کنندگی حمید رضا ملک‌محمودی  و شهرام حبیب‌اللهی اقدم تولید و در دهه دوم محرم هر شب از ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

 

 

مستند پیر غلامان به تهیه کنندگی احسان فقیهیان، محرم در فرهنگ‌های مختلف ایرانی و کشورهای اسلامی، پخش مراسم عزاداری مردم مازندران از دیگر برنامه‌های سیمای مازندران در این ایام است.