قربانعلی اصغری مدیر آموزش و پرورش بهشهرگفت: ترکیب اعضای شورا بر اساس قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش می باشد و اعضا با درایت و آینده نگری دیده شده اند.

asgari-amozesh-parvaresh

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس، قربانعلی اصغری در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور حجت الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر، سجادی فرماندار، نیکخواه نماینده استاندار و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات ساختمان آموزش و پرورش برگزار شد در رابطه با نزدیکی به هفته شورای آموزش و پرورش بیان کرد:به دلیل نزدیکی به هفته شورای آموزش و پرورش در مورد نقش شورای آموزش و پرورش در مشارکت و توسعه و تسهیل فعالیت های آموزشی باید سخن گفت.

 

وی با بیان به اینکه در شعار استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی کلمه جمهوری اسلامی نشان دهنده این است که شورا بطور مستقیم و غیر مستقیم در تمام تصمیمات نقش دارد و شورای آموزش و پرورش هم با نگاه مشارکتی اتفاق افتاده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر عنوان کرد: تاریخ تاسیس و قانون تشکیل شوراها در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۷۲ تشکیل شده و هدف از تشکیل آن استفاده از پتانسیل های فکری و معنوی که در منطقه وجود دارد که برای توسعه الزامی می باشد.

 

اصغری در ادامه خاطر نشان کرد: ترکیب اعضای شورا بر اساس کتابچه ای تحت عنوان قانون شورای آموزش و پرورش می باشدکه نشان می دهد اعضای شورای شهرستان به نوعی با درایت نگری دیده شده اند و کسانی هستند که در جلسه امروز شورا شرکت دارند، شخص اول در ترکیب شورای آموزش و پرورش حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر و سجادی فرماندار بهشهر که سمت رئیس شورای آموزش وپرورش را در ترکیب شورا دارند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا نیاز به همکاری و تعامل است و امید است در هفته شورای آموزش و پرورش با حضور در این مراسم نقش آن در نهادها ومدارس برجسته شود.
خبرنگار نیلوفر عنقا