جاودانی با اشاره به اینکه مدیران معمولا" مشاور رسانه ای ندارند، بیان کرد: مدیران از ایجاد ارتباط با رسانه ها نهراسند و از اینکه اخبارشان در اجتماع و افکار عمومی مخابره شود، ابایی نداشته باشند.

javdani54

 

 

به گزارش شرق پرس احد جاودانی بعداز ظهر دوشنبه در همایش روز روابط عمومی، روابط عمومی را هنر هشتم نامید و اظهار داشت: مدیر روابط عمومی موفق است که اخبار، موارد و مشکلات را به خوبی به مافوق خود منعکس کرده و همان را به اطلاع مردم برساند.

 

 

وی با اشاره به اینکه مدیران معمولا” مشاور رسانه ای ندارند، بیان کرد: مدیران از ایجاد ارتباط با رسانه ها نهراسند و از اینکه اخبارشان در اجتماع و افکار عمومی مخابره شود، ابایی نداشته باشند.

 

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اذعان کرد: مدیران روابط عمومی ها در استفاده از فضای مجازی به گونه ایی عمل کنند که گردش اخبار آنان را مقهور نکند بلکه بر آن غالب شوند.

 

 

جاودانی با انتقاد از اینکه دولت رسانه سراسری مستقل ندارد، تصریح کرد: دستگاههای دولتی باید بتوانند آنچه را انجام می دهند، هنرمندانه به گوش مردم برسانند.

 

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک رسانه نهادی است، گفت: دولت آقای روحانی درحوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است ولی هنر دولت هشتم این بود که مطالب را خوب به اطلاع مردم می رساند.

 

 

این مدیرکل ادامه داد: بدنبال فریب افکار عمومی نیستیم ولی باید بپذیریم که در انتخاب انسانهای که بتوانند هنرمندانه خدمات را به مردم منعکس می کنند، خیلی رشد نداشته ایم./مهر