مهدی باقری مدیر سینما بهمن بهشهر گفت: اکران فیلم شهر موش‌های 2 از 6 روز پیش آغاز شده و تاکنون 2.5 میلیون تومان فروش داشته است.

 

shahr moshha
 

مدیر سینما بهمن بهشهر با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم بهشهر از فیلم شهر موش‌های دو در این سینما، گفت: با آمدن شهر موش‌ها، جان دوباره‌ای به سینمای قدیمی بهشهر بخشیده شد.

 
 

به گزارش شرق پرس,  مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اکران فیلم شهر موش‌های ۲ از ۶ روز پیش آغاز شده و تاکنون ۲.۵ میلیون تومان فروش داشته است.

 

 

وی تصریح کرد: در یک روز حدود ۸۵۰ هزار تومان فروش داشتیم که بسیار خوب و در حد یک رکورد است.

 

 

مدیر سینما بهمن بهشهر درباره اینکه فاصله این فیلم با پرفروش‌ترین فیلم سال‌های اخیر تا چه اندازه است، گفت: قبل از شهر موش‌های ۲، حدود ۱۰ روز اکران فیلم کلاشینکف را داشتیم که در مجموع ۴۴۰ هزار تومان فروش رفت اما شهر موش‌ها در ۶ روز توانست ۲.۵ میلیون تومان فروش داشته باشد.

 

 

باقری بیان داشت: با توجه به این فاصله قابل تامل، می‌توانیم شهر موش‌ها را جزء فیلم‌های پرفروشی که تا به امروز اکران شده، قرار دهیم.

 

 

مدیر سینما بهمن بهشهر با اشاره به استقبال مردمی از فیلم شهر موش‌ها، افزود: برای این فیلم روزبه‌روز فروش بهتری را پیش‌بینی می‌کنم و مطمئن هستم که با اکران آن اتفاق خاصی در سینما خواهد افتاد.

 

 

باقری درباره علت موفقیت شهر موش‌ها، گفت: فیلمی که با سلیقه مردم سازگاری داشته باشد و برای آنها قابل لمس‌تر باشد مورد استقبال بیشتر مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه سینما بهمن بهشهر از شرایط خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در گذشته مشکلاتی از قبیل کپی فیلم داشتیم که با دیجیتال شدن دستگاه‌ها به صورت همزمان با تهران، فیلم‌ها را اکران می‌کنیم.

 

 

مدیر سینما بهمن بهشهر از حمایت استانداری مازندران، سینما «شهر» و موسسه بهمن سبز مازندران بابت کیفیت بخشیدن به سیستم نمایش، صوتی، گرمایشی و سرمایشی، صندلی و … قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با اجرای طرح‌های «سینما سلام» و «روز سینما» که با ارائه بلیط نیم‌بها برای علاقه‌مندان در نظر گرفته می‌شود شاهد حضور بیشتر مخاطبان و آشتی مردم با سینما باشیم.

 

 

وی از زحمات و راهنمایی‌های مدیر موسسه بهمن سبز و مدیر امور سینمایی مازندران در پیشرفت سینما بهمن، قدردانی کرد.

 

 

به گزارش فارس، فیلم سینمایی شهرموش‌های ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی ساخته شده است که در خلاصه این فیلم آمده است: عروسک‌های شهر موش‌ها هم مثل ما با همه‌ خوشی‌ها و ناخوشی‌ها، سی‌سال بزرگ‌تر شده‌اند.

 

 

در این فیلم سینمایی شخصیت‌های قدیمی آن مانند کپل، نارنجی، دم‌دراز، عینکی و… بزرگ شده‌اند، تشکیل خانواده داده و درگیر زندگی روزمره هستند، در این میان «اسمش رو نبر» دوباره به شهر آنها حمله می‌کند و این بار بچه‌ها هستند که از شهر محافظت می‌کنند.

 

 

 سینما بهمن بهشهر که یکی از سینماهای قدیمی مازندران است، در خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان واقع شده و این روزها شاهد رفت‌وآمدهای فراوانی است.

 

 

علاقه‌مندان به تماشای فیلم شهر موش‌های ۲ می‌توانند هر روز در ۶ سانس ۱۰:۳۰، ۱۲:۱۵، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰، شاهد اکران این فیلم در سینما بهمن باشند.

 

 

با اعلام مسئولان این سینما بهای این فیلم، ۳ هزار تومان و در روزهای سه‌شنبه و صبح‌ها، نیم‌بها است.