مراسم گرامی داشت 9 دی و همایش بصیرت, به همت سپاه ناحیه نکا و دستگاه های مختلف فرهنگی، سه شنبه شب در در شرق مازندران و مسجد جامع نکا برگزار شد.

9day

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایرنا, سردارمحمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، سه شنبه شب در این مراسم با بزرگداشت نهم دی گفت: حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و این حماسه، آشکار کننده پلیدی‎ها است تا همواره برای خنثی کردن نقشه‎های دشمن آماده باشیم.

 

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه ای بزرگتر از جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ما بود، اظهار کرد: کانون فتنه دشمن هیچ گاه از بین نمی رود و باید با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب، ثابت قدم باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸، نفاق جدیدی شکل گرفت که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت، یادآور شد: در ادامه مسیر انقلاب باید برای شناخت افراد، نظرات و دیدگاههای آنان را با دو تفکر اسلام ناب و تفکر روشنفکری تطبیق دهیم و هرآنچه با اسلام و تفکر امام راحل و رهبری سازگار نبود را قبول نکنیم.

 

بابایی افزود: برخی از کسانی که در جریان فتنه ۸۸ بودند؛ نادم و پشیمانند و برخی همچنان بر عقیده های خود هستند و پشیمان نشده اند که باید در چنین شرایطی با تبعیت از رهبری در ادامه راه این انقلاب، تابع رهبری باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از ایشان به عنوان نائب امام عصر(عج) ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می شود.

 

در این مراسم همچنین مداحی توسط کاظمی از مداحان شهرستان نکا برگزار شد.