احد جاودانی در جمع اساتید و تنی چند از مسئولین شرق مازندران در مورد مرحوم علی بابا عسگری گفت: وی همچون علما و شهدای شاخص شرق مازندران از افتخارات منطقه و استان می باشد.

مرحوم علی بابا عسگری همچون علمای شاخص شرق استان از افتخارات مازندران است

 

به گزارش شرق پرس احد جاودانی در جمع اساتید و دوستان علم و دانش و تنی چند از مسئولین شرق مازندران افزود : کتاب اشرف البلاد به عنوان کتاب مرجع باید باز چاپ و به صورت گسترده در دسترس نسل جدید قرار بگیرد.

 

 

وی تاکید کرد: تجلیل از یک استاد و پژوهشگر در بعد از وفات وی زیباست ولی زیباتر اینکه انسانهای شاخص باید در زمان حیاتشان برجسته شوند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مورد مرحوم علی بابا عسگری افزود: وی همچون علما و شهدای شاخص شرق مازندران از افتخارات منطقه و استان می باشد.

 

وی در مورد استعداد فوق العاده مرحوم عسکری ادامه داد: شادروان عسکری هم پژوهشگر و محقق تاریخ بود و هم جغرافیا و این عامل او را در بین دیگر اساتید متمایز کرد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مورد انتشار آثار مرحوم عسگری گفت:طی یک همایش مفصل ، باید آثار استاد بابا علی عسکری باز تولید و برجسته شود تا نسل های جدید وی را بیشتر بشناسند.

 

به گزارش ایرنا, جاودانی همچنین خاطر نشان کرد: استاد باباعلی عسکری با انتخاب زیبای خود به نام کتاب ‘اشرف البلاد’ هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.