حجت الاسلام زارع درباره مسابقات قرآن ویژه زندانیان مازندران گفت: افراد برتر برگزیده در این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری قرآن اعزام می شوند.

مسابقات قرآن ویژه زندانیان, به میزبانی بهشهر برگزار شد

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام صادق زارع، روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با هدف انس و الفت بیشتر با قرآن و توجه به برنامه های فرهنگی و دینی در بین زندانیان برگزار شد.

 

 

 

وی گفت: مسابقات انتخابی قران مجید ویژه زندانیان مرد در بین ۹ زندان استان مازندران و با شرکت ۶۰ نفر از مددجویان در رشته های حفظ ، اذان و قرائت در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره فرهنگی زندانهای استان مازندران، با بیان اینکه توجه به مسائل معنوی دینی و فرهنگی در زندان از جمله برنامه های مهمی است که در دستور کار است، یادآور شد: امیدواریم این برنامه ها و همچنین با برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی مختلف دیگر در جهت رشد باورهای دینی و کاهش جرائم در زندگی زندانیان بعد از فراغت از این دوران تاثیر گذار باشد.

 

حجت الاسلام زارع گفت: این دوره از مسابقات در فضایی معنوی در حال برگزاری است و افراد برتر برگزیده در این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری قرآن اعزام می شوند.