حجت الاسلام فعالی با بیان اینکه مسجد محمّدی این شهرستان با امتیاز 18731رتبه اول استان مازندران در پورتال ملی مساجد کشور را کسب کرد و فعّالترین مسجد محوری در شهرستان گلوگاه می باشد

 

 

 
به گزارش شرق پرس حجت الاسلام فعالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: اطلاعات ۴۳ مسجد شهرستان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور ثبت شده است که مسجد محمّدی گلوگاه  با امتیاز ۱۸۷۳۱رتبه اول استان مازندران در پورتال ملی مساجد کشور بدست آورد و این مسجد فعال ترین مسجد محوری شهرستان می باشد.
 
 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ابراز داشت : یکی از رسالت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  بهره گیری از قابلیت های فضای مجازی و شبکه سایبری است به همین خاطر سامانه پورتال ملی مساجد کشور در شهرستان گلوگاه فعّال است.
 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه افزود : ایجاد شبکه تعاملی بین مساجد فعال و محوری در فضای مجازی و ایجاد خط تولید محتوایی در جهت پمپاژ مستمر محتوایی مفید و سالم از جمله اهداف به روز رسانی  این پورتال می باشد.
 
 
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : شهرستان گلوگاه نیز همانند سایر شهرستانهای  کشور با اطلاع رسانی که از طریق پوستر و بروشور انجام داد از هیات های امناء مساجد خواسته شد تا اطلاعات و فعالیت های مساجد خودشان را در پورتال ملی ثبت کنند.
 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: قابلیت های پورتال در چند زمینه قابل توجه می باشد که مدیریت ثبت و ویرایش اطلاعات مساجد به شکل دقیق و همچنین اطلاعاتی مربوط از قبیل امام جماعت، کانون های فرهنگی مساجد، اطلاعات مجموعه کتب مساجد، ثبت فعالیت های فرهنگی از قبیل سخنرانی، جلسات قرآن و آموزش احکام و همچنین پرسش و پاسخ و مشاوره های دینی از جمله قابلیت های این پورتال است.
 

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی ابراز داشت : ارائه پخش زنده اطلاعات به شکل صوتی و تصویری و همچنین ارائه اطلاعات و زندگینامه شهدای محلات از دیگر قابلیت های این پورتال می باشد.
 

امام جماعت مسجد محمّدی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه مسجد محمّدی این شهرستان  با امتیاز ۱۸۷۳۱رتبه اول استان مازندران در پورتال ملی مساجد کشور را کسب کرد و فعّالترین مسجد محوری در شهرستان گلوگاه می باشد خاطر نشان کرد : قابلیت سیستم امتیاز دهی در خصوص میزان فعالیت هر مسجد به دو صورت می باشد که تمامی مردم می توانند در این نظر سنجی شرکت و امتیاز خودشان را ارائه دهند و در مرحله بعدی امتیاز دهی تخصصی و کارشناسی است که از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران انجام می شود.