شهرداری کیاسر، از برگزاری نخستین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در شهر کیاسر خبر داد و گفت: نمایشگاه محصولات صنایع دستی و غذاهای بومی منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر نیز در ایام نوروز در این شهر برگزار می‌شود.

 

tokhmorgh-rangi4

به گزارش شرق پرس خلیل الله انتظاری در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری، اظهار داشت: جلسات بسیاری برای ساماندهی چشمه سورت برگزار شد، ولی متاسفانه مصوبات جلسه عملیاتی نشده است.

 

 

شهردار کیاسر  با بیان اینکه بخش چهاردانگه از جاذبه‌های گردشگری فراوان برای جذب توریست برخوردار است، افزود: هنوز امکانات و زیر ساخت‌های گردشگری بخش برای جذب گردشگر در منطقه فراهم نیست که باید مسئولان در این خصوص تصمیم جدی اتخاذ کنند.

 

 

وی افزود: طرح استقبال از بهار از اقدامات ارزشمند این شهرداری بوده که هر ساله به پاسداشت سنت حسنه ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی در آستانه سال نو در قالب برنامه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری  و با بسیج نیروها و امکانات اجرا می‌شود.

 

 

انتظاری گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد نشاط  در میان شهروندان، خیابان‌ها، معابر، بلوارها و پارک شهر در حال کاشت  گل و گیاه است.

 

 

وی، از نصب تندیس کشاورز و دوچرخه در ورودی شهر کیاسر خبر داد و گفت: نصب المان لمپا و هفت سین نیز از برنامه‌های دیگر این شهرداری در ایام نوروز ۹۴ است.

 

 

شهرداری کیاسر، از برگزاری نخستین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در شهر کیاسر خبر داد و گفت: نمایشگاه  محصولات صنایع دستی و غذاهای بومی منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر نیز در ایام نوروز در این شهر برگزار می‌شود.

 

 

انتظاری، به حرس درختان در معابر شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: نور پردازی مسیر اصلی و فرعی و بهسازی روشنایی معابر از دیگر برنامه‌های شهرداری کیاسر در ایام نوروز است.

 

 

به گزارش فارس شهردار کیاسر با بیان اینکه در رابطه با بهبود سیما و منظر شهری و تبلیغات محیطی نیز برنامه‌ریزی‌هایی در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حضرت زهرا (س)، تلاش می‌شود تا در سطح شهر کیاسر حال و هوای فاطمی ایجاد شود.