گروه فرهنگی هنری شوره ،مسئول برگزاری نمایشگاه " آن سوی قیام " هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد زمینه برای آشنایی بیشتر مردم به خصوص جوانان با فرهنگ حسینی عنوان کرد.

 

  شرق پرس-سرویس فرهنگی و فرهنگی:  امروز از هر زمان دیگر پرداختن به مقوله فرهنگ عزاداری و بصیرت عاشورایی در دربین مردم واجب تر و پراهمیت تر است زیرا دشمنان با انواع ترفندها سعی در تفرقه و پراکندگی مسلمانان دارند و ما موظف به حفظ وحدت و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی و ناب محمدی هستیم. نمایشگاه فرهنگی ” آن سوی قیام ” در بهشهر گوشه ای از اقدامات فرهنگی است که در محرم و صفر امسال در شرق مازندران روی داد.

 

گروه فرهنگی هنری شوره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بهشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر این نمایشگاه را به مدت  یک هفته از ۵ آذر ماه در  پارک ملت و شهرداری شهرستان بهشهر برپا نمودند ، این نمایشگاه با خود ره آوردی در رابطه با ماه محرم و حادثه قیام خونین عاشورا را بهمراه دارد ، محصولات فرهنگی از قبیل عکس ،کتاب عاشورایی همراه با مطالعه و امانت ،  نمایش لباس رزم و تعزیه، پرسش و پاسخ ، نکات اخلاقی اسلامی  از قسمت های مختلف این نمایشگاه است  که به علاقمندان عرضه می گردد.

 

گروه فرهنگی هنری شوره ،مسئول برگزاری نمایشگاه ” آن سوی قیام ” هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد زمینه برای آشنایی بیشتر مردم به خصوص جوانان با فرهنگ حسینی عنوان کرد.

 

این نمایشگاه که از بخش های مختلف تشکیل شده محصولات متنوع فرهنگی در رابطه به حادثه عاشورا را به نمایش گذاشته است که در این میان تصاویر منتخب از محرم و فرهنگ شهروندی نیز از محمد رضا ضابط ، سیده هاجرحسینی ، میثم محسنی ، منوچهرعموزاد و محمد جعفر احسان بخش به نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته است که از زحماتشان تجلیل خواهد شد.

 

خبرنگار و عکاس: محمدرضا ضابط