بر اساس تصویب نشست این هیئت با آغاز فعالیت نشریه هفتگی شمال کشور تحت عنوان " شمال امروز " با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد قلی نژاد " با گستره فعالیت در استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موافقت شد.

 

هفته نامه "شمال امروز"  مجوز چاپ گرفت

هیئت نظارت بر مطبوعات در آخرین جلسه مهرماه ۹۳ با صدور مجوز نشریه هفتگی شمال امروز در گستره فعالیت چهار استان شمالی کشور موافقت کرد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از دبیرخانه معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، در آخرین نشست هیئت نظارت برمطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت.

 

بر این اساس، ۱۷ نشریه و ۸ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. در ادامه این جلسه تقاضای تغییر وضعیت و تغییر صاحب امتیازی ۲۹ نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

در این جلسه همچنین، هیئت نظارت برمطبوعات، به نشریه نه دی به استناد بند ۸ ماده ۶  قانون مطبوعات تذکر داده شد.

 

بر اساس تصویب نشست این هیئت با آغاز فعالیت نشریه هفتگی شمال کشور تحت عنوان ” شمال امروز ” با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد قلی نژاد ” با گستره فعالیت در استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موافقت شد.

 

قلی نژاد که سابقه فعالیت رسانه ای در نشریات محلی و رسانه های مجازی استان را دارد، مدتی به عنوان بازرس خانه مطبوعات مازندران و هیئت رئیسه انجمن رسانه های مجازی مازندران فعالیت کرده و دارای سوابق اجرایی موفقی در دستگاه های اجرایی استان نیز است.

 

مازندران دارای بیش از ۱۰۰ نشریه روزانه، هفتگی و ماهانه، ۳۰ دفتر نمایندگی خبرگزاری و پایگاه خبری فعال و بیش از ۶۰ سرپرستی روزنامه و هفته نامه سراسری است.