مدیر آموزش و پرورش گلوگاه در همایش اقتصاد مقاومتی که در شرق مازندران برگزار شد اظهار داشت: فراخوان این همایش را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مباحث اجرایی و عملیاتی آن اعلام کردیم که 30اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

 

به گزارش شرق پرس  همزمان با روز پژو هش همایش اقتصاد مقاومتی با  همکاری آموزش و پرورش  گلوگاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سالن فجر گلوگاه برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت:با اقتصاد مقاومتی می توانیم روی پای خودمان بایستیم  و با خرید اجناس داخلی از تولیدات وطنی  حمایت کنیم.

 

 galohah-hamayesh6

   

وی تصریح کرد:در اقتصاد کفار نباید بر ما مسلط شوند و اقتصاد مقاومتی می تواند در این زمینه راه گشا باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه که در این همایش و در  حضور فرهنگیان گلوگاهی سخن می گفت اظهار داشت: فراخوان این همایش  را با رویکرد اقتصاد مقاومتی  و مباحث اجرایی و عملیاتی آن  اعلام کردیم که  ۳۰اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

 

 galohah-hamayesh3

فریدون کلبادی نژاد گفت:از تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه همایش ۱۰ اثر از دانشگاهها و افراد غیر فرهنگی  به دبیر خانه این همایش رسید که مورد داوری قرار گرفت.

 

وی به اهمیت پژوهش در جامعه اشاره کردو بیان داشت:برای تغییر نگاه باید  اهمیت تحقیق و پژوهش را در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا نسل آینده نسلی پژوهشگر و کار آفرین  باشد.

 

 galohah-hamayesh1

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه  با بیان اینکه روش آموزشی پژوهش محور در حال گسترش است عنوان کرد:علوم محفوظاتی رو به انقراض است و مباحث پژوهش محور در زمینه های آموزشی مورد توجه بیشتر قرار دارند .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه در ادامه این همایش با اشاره به پر اهمیت بودن مبحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب در خصوص رعایت مولفه های  اقتصاد مقاومتی می توان حرکت رو به جلویی را در اقتصاد داخلی دنبال کرد.

 

داوود بابایی  ادامه داد:رعایت کامل برنامه های  اقتصاد مقاومتی می تواند تولیدات داخلی را حمایت کند و بروز هر گونه بحران اقتصادی را در آیند ه قابل کنترل سازد .
وی یاد آور شد:اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ تبدیل شود و در جامعه گسترش یابد .

 

 galohah-hamayesh4

 

 

در بخش دیگری از  مراسم خانم ها   صیدانلو  به عنوان معلم پژوهنده استانی و قربانی،ملک محمودی و نعمت الهی   به عنوان نفرات برگزیده  همایش با اهداء لوح یادبودی تقدیر شدند .

 

 

galohah-hamayesh5

یاد آور می شوم در  این همایش که با برپایی نمایشگاهی از دست ساخته ها و فعالیتهای فرهنگی دانش آموزان گلوگاهی همراه بود مسئولان شهرستانی و  قربان اسلامی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهشهر ،فوقی مسئول قران و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و هیات همراه حضور داشتند.
گزارش و عکس:سکینه نوری