سرهنگ شعبانعلی حیدریان از فرماندهان سپاه و از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در اجتماع با شكوه بسیجیان بهشهر از بسیج بعنوان نهادی انقلابی و با اقتدار نام برد كه گوش به فرمان رهبری تا پای جان ایستاده است.

 

basij94

همایش چهار هزار نفری شکوه مقاومت بسجیان بهشهر با هدف نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در میادین مختلف برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس، سرهنگ شعبانعلی حیدریان از فرماندهان سپاه و از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در این اجتماع با شکوه بسیجیان از بسیج بعنوان نهادی انقلابی و با اقتدار نام برد که گوش به فرمان رهبری تا پای جان ایستاده است.

 

 

وی گفت: بسیجیان ما امروز در بالاترین مرز آمادگی قرار دارند و در برابر هر توطئه و ترفند دشمنی آماده اند تا با هرگونه تهدید در عرصه های مختلف اعتقادی و ارزشی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مقابله کند.

 

 

حیدریان با اشاره به سخنان رهبری و امام راحل در رابطه با بسیج یادآور شد: بسیج در جامعه از ارزش والایی برخوردار است  و شما بسیجیان باید به خود ببالید که در چنین جامعه ای زندگی می کنید که رهبر انقلاب و امام راحل نیز خود را از بسیجیان دانسته و دل در گرو این مدرسه عشق دارند.

 

 

وی ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور ایران اسلامی ما رد شرایط کنونی مرهون بسیج است و به همین دلیل باید برنامه‌های فرهنگی مورد توجه بیشتر قرار گرفته تا رد برابر حملات فرهنگی دشمن مصون شویم وبسیجیان ما با مجهز شدن به بصیرت، از تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن در امان بمانند.

 

 

حیدریان افزود: ولایت‌محوری از مهمترین ویژگی ها و خصیصه های بسیج و بسیجیان است و لذا همه ما باید بعنوان بسیجی گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و در راستای فرامین ایشان حرکت کنیم تا از گزند توطئه های دشمن در امان بمانیم و آنچه را که موظف به انجام آن شدیم، عملی کنیم

 

 

به گزارش مهر, فرمانده سپاه بهشهر نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری حدود ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج بهشهر گفت: بسیج توانمندترین بازوی دفاع از ارزشهای این انقلاب است که باید در پاسداشت این روز و پاسداشت بسیج و بسیجی تلاش شود.

 

 

علی نجفی افزود: اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای جهادی، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا همایش میقات صالحین، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، گردهمایی «خانواده محور تربیت پایدار»، همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی توسط بسیج مهندسین، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان و آسایشگاه‌های جانبازان، نشست های بصیرتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتنتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و… از جمله این برنامه ها بوده است.