صفرپور گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و نقاشی با هدف انتقال فرهنگ جبهه، ایثارگری، شهادت طلبی به نسل آینده به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

naghashiii

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، هنرمندان شرق استان کتاب شکنجه رزمندگان را نقاشی کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس, محمد علی صفرپور در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مفهوم حفظ ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب بوده، زیرا هدف شهدا برپا داشتن پرچم پرافتخار اسلام است.

 

 

وی افزود: اکنون که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد جوانان ما را نشانه گرفته اند وظیفه داریم با انتقال ارزش ها به خصوص انتقال فرهنگ شهادت به جوانان، توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

 

 

صفرپور تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و نقاشی با هدف انتقال فرهنگ جبهه، ایثارگری، شهادت طلبی به نسل آینده به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

 

وی افزود: ۱۲ هنرمند نکایی عکس های شکنجه رزمنده ای که زمان جنگ تحمیلی به اسارت گرفته شده بود را از کتاب وی نقاشی کردند.

 

 

به گفته صفرپور، این نمایشگاه با ۱۰۰ اثر از امروز آغاز و تا ۱۵ مهر دایر است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، به برگزاری عصر شعر اشاره کرد و گفت: این مراسم عصر امروز با هدف بیان ایثارگری‎ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطرات رزمندگان برگزار می شود.

 

 

صفرپور گفت: این مراسم با عنوان مردان بی‎ادعا با حضور ۲۰ شاعر کشوری و استانی برگزار می‎شود.