حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه از وضعیت موجود در موضوع حجاب و عفاف قابل قبول نیست، گفت: باید جامعه و ادارات ما حجاب و عفاف حرف اول باشد و طوری نباشد که در جامعه اسلامی شاهد بدحجابی و بی حجابی باشیم.

وضعیت حجاب و عفاف در جامعه قابل قبول نیست

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلوگاه افزود: امام حسین(ع) برای احیای این فریضه الهی قیام کرد و اکنون باید این مسئله در راس برنامه های ما قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه اربعین حسینی تجلی وحدت و همدلی آحاد مسلمانان است، اظهار کرد: در پیاده روی اربعین حسینی میلیون ها انسان و عاشق اعلام می کنند که امام حسین(ع) پیروز شده است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه از وضعیت موجود در موضوع حجاب و عفاف قابل قبول نیست، گفت: باید جامعه و ادارات ما حجاب و عفاف حرف اول باشد و طوری نباشد که در جامعه اسلامی شاهد بدحجابی و بی حجابی باشیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به اعزام هیات های مذهبی گلوگاه در دهه آخر صفر به مشهد مقدس گفت: تاکنون ۱۲ هیات شامل یکهزار و ۵۰۰ نفر اعزام شدند که این اعزام ها در رزوهای آینده نیز تا شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

وی افزود: توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی نظیر بی حجابی، اعتیاد، آسیب های ماهواره و گوشی های همراه، آسیب های اجتماعی و… از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و مسئولانه در این راستا وارد شویم.

 

سرپرست فرمانداری گلوگاه نیز در سخنانی گفت: همانطور که اعلام شد امر به معروف و نهی از منکر از فریضه مهم اسلام است که وظیفه آحاد مردم در اجرای این فریضه مهم الهی تذکر لسانی و دعوت به رعایت شئونات اسلامی است.

 

محمدرضا تباکی افزود: فرمانداری شهرستان نیز با تمام توان در این زمینه وارد می شود تا ضمن نهادینه کردن این اصل مهم در ادارات، این مهم در سراسر جامعه نهادینه شود.

 

گفتنی است در این جلسه، محمدرضا تباکی، سرپرست فرمانداری گلوگاه با حکم استاندار مازندران، بعنوان مسئول کمیته پشتیبانی شهرستان برای اعزام هیات های مذهبی به مشهد مقدس برای دهه آخر صفر معرفی شد./ایرنا