لحظه‌های عاشقی ویژه‌برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای علی عظیمی و فاطمه موازی در ماه مبارک رمضان از تلویزیون استانی مازندران پخش خواهد

ویژه برنامه های ماه رمضان رادیو و تلویزیون مازندران اعلام شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، «لحظه‌های عاشقی» ویژه‌برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای علی عظیمی و فاطمه موازی و تهیه‌کنندگی احمد عطاریه و مجید آهنگری، با بخش‌های متنوعی چون «شاید در این نزدیکی‌ها» شامل مصاحبه با افرادی که از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند و شاید در این نزدیکی زندگی می‌کنند، «دستِ یاری» با موضوع تلاش برای آزادی زندانیان بدهکار که عنصر مجرمانه‌ای برای زندانی شدن ندارند، «یک جرعه نور» درباره توضیح و تفسیر آیاتی منتخب توسط کارشناس تلفنی و … به مدت ۷۰ دقیقه از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

 

 

«ضیافت وحی» شامل جمع‌خوانی و ترتیل قرآن‌کریم به تهیه‌کنندگی مجید آهنگری هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در مصلای شهرستان ساری و با حضور مردم، به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

 

تأمین برنامه سیمای تبرستان نیز برنامه‌های زیر را تهیه و پخش می‌کند

 

سریال «عاق والدین» از تولیدات مرکز مازندران هر روز ساعت ۱۴

 

فیلم‌های سینمایی هر روز ساعت ۱۵

 

مستند «اهل ایمان» با موضوع معرفی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶:۴۵

 

مستند «چاوش» معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم، هنگام تشرف به اماکن زیارتی، هر روز ساعت ۱۱:۱۵

 

سریال ویژه ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳:۳۰، همچنین سایر برنامه‌های ویژه این ایام و پخش مداحی‌ها و نوحه‌سرایی‌های متناسب با لیالی قدر نیز روی آنتن می‌رود.

 

رادیو مازندران نیز با دست پر به استقبال این ماه مبارک می‌رود

 

ویژه‌برنامه افطار با عنوان «بهار دل» به تهیه‌کنندگی محمد برجسته از ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

نمایش، پاسخ به سئوالات شرعی، در محضر بزرگان، دل خونِش (شعرخوانی شعرای جوان استان به زبان محلی در وصف ماه رمضان، خدا، امام علی(ع) و…)، کلام علوی، تغذیه پزشکی، آفتاب مهربانی و … از بخش‌های این برنامه به نویسندگی لطف‌الله سعیدی‌فر است.

 

ویژه‌برنامه سحری رادیو نیز با عنوان «سجاده و سحر» به تهیه‌کنندگی فرهاد قلی‌نژاد با بخش‌های متنوع از جمله رمضان در ادبیات، دعاهای قرآنی، پخش سخنان کوتاه از علامه حسن‌زاده‌آملی درباره اخلاق و عرفان، معرفی ادعیه، تغذیه در سحر و… میزبان شنوندگان سحرخیز است.

 

به گزارش فارس، ترتیل‌خوانی قرآنکریم هر روز ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار می‌شود و سایر برنامه‌های رادیو مازندران نیز متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان پخش می‌شوند.