حجت الاسلام شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در گلوگاه گفت: دلیل اینکه 22بهمن تکرار می شود اینست که قرآن فرمود "فذکرهم به ایام الله " روز خدا را فرموش نکنند، اگر تکرار می شود یعنی به قرآن عمل بشود.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در همایش گفتمان انقلاب اسلامی و در فاطمیه مسجد ولی عصر گلوگاه در جمع روحانیون، هیئات مذهبی, مداحان، مسئولین ضمن تبریک دهه فجر گفت: چرا امام روز ۲۲بهمن را یوم الله نامید؟ دلیل و ریشه این کلام چه بود؟  وی در ادامه افزود ریشه این نام در قرآن است، سوره ابراهیم آیه پنجم می فرماید فذکرهم به ایام الله ، مردم را تذکر بدهید به ایام الله ، به روز خدا، امام از این آیه استفاده کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در ادامه گفت: مردمی را که ۲۵۰۰سال در ظلم بودند امام آنها را نجات داد اگر یک زمانی تمام مسئولین ما بهایی و یهودی بودند امروز باید شکر کنیم که مسئولین ما مسلمان هستند.

 

حجت الاسلام شکریان تبلیغات اسلامی مازندران در گلوگاه

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت انقلاب۵۷ در ایران افزود : شاید به شما بگویند چقدر ماجرای ۲۲بهمن را تکرار می کنید چرا ما به راهپیمایی می رویم، همیشه در خاطر مردم قرار بدهید و بگویید قرآن فرمود فذکرهم به ایام الله مردم را تذکر بدهید که روز خدا را فرموش نکنند، اگر تکرار می شود یعنی به قرآن عمل بشود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در جمع مردم و مسئولین شرقی ترین شهرستان مازندران گفت: رضا خان رفت به کشور ترکیه دوره لایئک شدن را بیاموزد وسه روش را به او آموختند، اول اینکه زنان شما نباید حجاب داشته باشند، دوم حسینیه ها باید خراب شود چرا بخاطر اینکه ذکر و نام امام حسین (ع) باعث می شود آنها در مقابل ظلم بایستند، سوم حوزه های علمیه باید جمع شود و به روحانیون نباید بهاء داد.