اولین یادواره جوانان و ورزشکاران شهید شهرستان ساری با حضور مسئولان و روئسا ادارات و جمع کثیری از جوانان و نوجوانان در مسجدالنبی ساری برگزار شد.

 

yadvaresari3

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس, نخستین یادواره جوانان و ورزشکاران شهید شهرستان ساری با حضور مسئولین شهرستانی و استانی روز یکشنبه در ساری برگزار شد.

 

 

این یادواره به همت اداره ورزش و جوانان و فرمانداری ساری وهمچنین برخی از نهادهای و ادارات شهرستان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران, معاونت جوانان اداره کل, حجت السلام قاسمی امام جمعه موقت ساری, اعضای شورای شهر و مسئولان و روئسا ادارات شهرستان و جمع کثیری از جوانان و نوجوانان در مسجد محمد رسول الله ساری برگزار شد.

 

 

 

در ابتدای این مراسم حسین بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به جوانمردی ها و رشادتهایی که جوانان و نوجوانان طی سالیان دفاع مقدس از خود نشان دادند ابراز امیدواری کرد که با گرامی داشت یاد و خاطره این عزیزان گوشه ای کوچکی از ایثار آنان زنده نگه داشته شود.

 

وی همچنین از تمامی شرکت کنندگان و نام آوران ورزشی و همچنین اصحاب رسانه و صداوسیما که در این مراسم به نحو شایسته ای شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی کرد و این را نشان دهنده جایگاه ویژه شهدا در جامعه دانست.

 

 

در ادامه این مراسم که برای اولین بار در شهرستان ساری برپا گردید, ویژه برنامه های متنوعی اجرا شد که در ادامه تصاویری از آن را ملاحظه می کنید:

 

 

yadvaresari5

 

yadvaresari2

 

 

yadvaresari7

 

 

yadvaresari6

 

 

 

yadvaresari4