معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی با نام همکلاسی آسمانی و ناله‌های زهرایی در حسینه حضرت ابولفضل(ع) شهر سورک برگزار خواهد شد.

 

yadvare-daneshamozi8

به گزارش شرق پرس خانم کلانتری از برگزاری یادواره شهدا دانش‌آموز و فرهنگی در شهرستان میاندورود خبرداد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی با نام همکلاسی آسمانی و ناله‌های زهرایی در حسینه حضرت ابولفضل(ع) شهر سورک برگزار خواهد شد.

 

 

 

معاونت پرورشی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار شرق پرس هدف از برگزاری این یادواره را حفظ و نهادینه کردن ارزش‌ها دانست و گفت:  شهدا عزیزمان گام‌های بسیار بلندی در این عرصه برداشته‌اند و اینک برما است که الگوهایی این چنین زیبا و عینی را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: ازدیگر اهدافی که می‌توان نام برد، تقویت انگیزه دانش‌آموزان برای مشارکت در تشکل‌های دانش‌آموزی و سازماندهی برنامه‌‎ها و فراهم کردن بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های دانش‌آموزی است.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: با ایجاد فرصت‌های مناسب برای فرزندان‌مان می‌توانیم نحوه اداره برنامه‌ها را برای رشد و شکوفایی آنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و تربیتی فراهم کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: میاندورود در هشت سال دفاع مقدس ۳۳ شهید دانش‌آموز و چهار شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است.

گزارش: مهدی مبرا