حجت الاسلام معلمی ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای التپه بهشهر گفت : شهدا با گذشتن از خود و دنیای مادی، به لقای حق تعالی رسیدند که ادامه راه شهدا در مسیر ولایت قرار گرفتن است.

یادواره شهدای علی تپه بهشهر برگزار شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس  یادواره ۱۹ شهید روستای  التپه و یک شهید خوشنام اردوگاه عباس آباد بهشهر شب گذشته در حسینیه این روستا برگزار شد.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره با بزرگداشت نام و یاد شهدای سرافراز گفت : شهدا با گذشتن از خود و دنیای مادی، به لقای حق تعالی رسیدند که ادامه راه شهدا در مسیر ولایت قرار گرفتن است.

 

وی افزود : انسانها در شرایط مختلف مسائل مختلف و متفاوتی را جست و جو می کنند و شهدای ما در طول هشت سال دفاع جانانه از این مملکت تنها به خداوند و رسیدن به حق فکر کردند و اکنون در نزد خداوند متنعم هستند.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با تاکید بر ولایتمداری در جامعه گفت : ولایت فقیه جلوه ای از امامت اهل بیت(ع) است و لذا داشتن یک نظام ولایی از مسائل مهمی است که موجب هدایت همه جانبه ملت خواهد شد.

 

وی افزود : یادواره های شهدا به ما درس ولایتمداری و در مسیر ولایت قرار گرفتن می دهند تا همانگونه که شهدا در وصیت نامه های خود سفارش کرده اند، ما نیز در ادامه راهشان، حامی و تابع ولایت فقیه باشیم.

 

او با اعلام اینکه فرهنگ شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه یکی از مهم ترین ارزش های این انقلاب است، ادامه داد: تا وقتی ملت ایران از ارزش های خود که یکی از آنها فرهنگ شهادت است، دست برندارد آمریکا از دشمنی با ما دست بر نمی دارد.

 

امام جمعه قائمشهر گفت : کشور ما امروز به برکت خون شهدا عزتمند و مقتدر است و ما نیز با تبعیت از شهدا باید در راستای ولایتمداری و تابع ولایت بودن بیش از گذشته تلاش کنیم تا دسیسه های دشمن بر جامعه ما کارساز نباشد.

 

مداحی ، پخش کلیپ و پذیرایی از شرکت کنندگان از دیگر برامه های بیستمین یادواره ۱۹ شهید روستای  التپه و یک شهید خوشنام اردوگاه عباس آباد بهشهر بود.