یکی از ویژگی‌های برجسته در فرهنگ شهادت مردم این شهر مباهات آنان به وصیتنامه 50 نفری رزمندگان این منطقه است که در سال‌های اخیر برای معرفی بیشتر این اقدام شجاعانه و ولایت‌مدارانه آنان در شهرستان میاندورود مباحثی مطرح شده است.

 

یادواره شهدای "هم قسم " در سورک برگزار می شود

بیست‌و‌هشتمین یادواره شهدای شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود با عنوان شهدای «هم‎ قسم» دوم آبان برگزار می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس، بیست‌وهشتمین یادواره شهدای هم‎قسم شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

 

این مراسم معنوی و روحانی در روز جمعه دوم آبان سال جاری همزمان با نماز مغرب در مسجد جامع شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود برپا می‌شود.

 

براساس اعلام مسئولان برگزاری این مراسم حجت‌الاسلام داوود صمدی آملی سخنرانی مراسم پرفیض بیست و هشتمین یادواره سرداران و شهدای گرانقدر شهر سورک را بر عهده دارند.

 

 شهرستان میاندورود در سال‌های حماسه و دفاع بیش از ۲۲۰ شهید گرانقدر را تقدیم اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است که سهم مردم انقلابی شهر سورک مرکز این شهرستان ۳۶ شهید گلگون کفن بوده است.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته در فرهنگ شهادت مردم این شهر مباهات آنان به وصیتنامه ۵۰ نفری رزمندگان این منطقه است که در سال‌های اخیر برای معرفی بیشتر این اقدام شجاعانه و ولایت‌مدارانه آنان در شهرستان میاندورود مباحثی مطرح شده است.

 

ثبت این سند پرافتخار در سنگرهای رزمندگان میاندورودی سورک را به شهر شهدای «هم قسم» در بین مردم آن و اهالی جبهه معروف کرده است.

فارس