رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه شهید شاخص ورزش در سال 93 اهل گلوگاه است، ابراز داشت: بهرام اسدپور به عنوان یکی از ورزشکاران بسیجی شهید که در رشته کشتی فعالیت داشت به عنوان شهید شاخص سال 93 ورزش مازندران معرفی شد.

 

یادواره 206 شهید ورزشکار مازندران به میزبانی گلوگاه برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری یادواره ۲۰۶ شهید ورزشکار استان به میزبانی گلوگاه خبر داد.

به گزارش شرق پرس, اسحقعلی برنتی در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: نهمین یادواره شهدای ورزشکار مازندران به میزبانی فرماندهی ناحیه سپاه کربلا و کانون بسیج گلوگاه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به شناسایی ۲۰۶ ورزشکار شهید در استان تصریح کرد: برای برگزاری شایسته یادوراه شهدای ورزشکار استان جلسه‌ای با حضور کمیته ستاد این همایش در گلوگاه برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه شهید شاخص ورزش در سال ۹۳ اهل گلوگاه است، ابراز داشت: بهرام اسدپور به عنوان یکی از ورزشکاران بسیجی شهید که در رشته کشتی فعالیت داشت به عنوان شهید شاخص سال ۹۳ ورزش مازندران معرفی شد.

 

برنتی با اشاره به جایگاه و منزلت بالای شهدا افزود: شهدای با اهدای خون و جان خود جوانمردی و مردانگی را به ما آموختند تا ما در رفاه و آسایش کامل باشیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: نهمین یادواره ۲۰۶ شهدای ورزشکار مازندران طی روزهای ۲۶ مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گلوگاه برگزار می‌شود.