این پزشک جوان ایتالیایی که بهمراه همسر ایرانی اهل و ساکن استان شهرستان قائم شهر به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مراجعه کرده بود، اعلام کرد من در بین ادیان مختلف تحقیقات و بررسی هائی که به عمل آوردم به حقانیت اسلام آگاه شدم و علاقمند به تشرف به دین مبین اسلام و مذهب حقه جعفری می باشم.

 

 

italy-eslamm 

یک ایتالیائی در اولین روز اقامه عزای حسینی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، به دین مبین اسلام تشرف یافت.

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، یک جوان ایتالیایی به نام اتّوره دآندریا ۳۲ ساله اهل کشور ایتالیا در محضر حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران شیعه شد.

 

 

 

italy-eslamm2

 

 

همین گزارش می افزاید: وی که بهمراه همسر ایرانی اهل و ساکن استان شهرستان قائم شهر به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مراجعه کرده بود، اعلام کرد من در بین ادیان مختلف تحقیقات و بررسی هائی که به عمل آوردم به حقانیت اسلام آگاه شدم و علاقمند به تشرف به دین مبین اسلام و مذهب حقه جعفری می باشم.

 

 

وی هم چنین در محضر آیت الله طبرسی نماینده حضرت آقا در مازندران شهادتین را اعلام و شهادت به ولایت امیر المؤمنین و ائمه طاهرین(ع) داده و از آئین مسیحیت بدین مقدس اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری مشرف شد و نام خود را هم به دانیال تغییر داده که در پایان مراسم از سوی حضرت آیت الله طبرسی هدیه ای به وی اهدا شد.

 

 

italy-eslamm3