حجت الاسلام فعالی، با اشاره به آیه 61 سوره آل عمران افزود : مباهله نوعی فرافکنی واقعیات دین و دنیا بود که دین و دنیای رسول گرامی اسلام به همین موضوع گره خورد و متعلقات دنیاییش برای دین و اجرای وحی الهی است.

فعالی مباهله فرافکنی واقعیات دین و دنیا بود

 

به گزارش شرق پرس  حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره گفت : از جمله اتفاقاتی که در طول رسالت نبی مکرم اسلام (ص) روی دارد و باعث اعتبار دادن به اسلام شد و چهره کثیف کفار را روشن تر ساخت مباهله بود.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه، با اشاره به آیه ۶۱ سوره آل عمران افزود : مباهله نوعی فرافکنی واقعیات دین و دنیا بود که دین و دنیای رسول گرامی اسلام به همین موضوع گره خورد و متعلقات دنیاییش برای دین و اجرای وحی الهی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، با بیان اینکه خوشبختانه ملت ما ، ملت علوی است و معتقد و مرید و عاشق امیرالمومنین است ، تصریح کرد: سرمایه دنیای رسول الله روشن کردن چهره پلید کفار و معاندین و توسعه ارزشهای دینی بود ولی کفار اسیر وسوسه های شیطانی شدند.

 

 
حجت الاسلام فعّالی ابراز داشت : رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ایی (حفظه الله)  فرمودند، خاندان پیامبر ، معدن علم ، معدن اخلاق نیکو ، معدن ایثار و فداکاری ، معدن صدق وصفا و راستی ، منبع همه نیکی ها و زیبایی ها و درخشندگی های وجود آدمی در هر عصر و عهدی بوده اند .