عضو شورای شهر بندرعباس عباس گفت:‌12 سال است که شرکت آب و فاضلاب بندرعباس،‌ پساب فاضلاب این شهر را به دریا می ریزد و نمی دانم که کدام قانون این کشور به این شرکت اجازه چنین اقدامی و تخریب این چنینی زیست محیط بندرعباس را می دهم.

 

 

شرق پرس: یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس با هدف اعتراض به ورود بی رویه فاضلاب به دریا در این شهر،‌ خودش را در مقابل یکی از کانال های اصلی ورود فاضلاب به دریا قرار داد تا به این روش اعتراض خود را به این وضعیت و بی توجهی مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری بندرعباس اعلام کند.

 

 

کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس در اقدامی جالب توجه و با هدف اعتراض به ورود بی رویه فاضلاب به دریا در این شهر،‌ خودش را در مقابل یکی از کانال های اصلی ورود فاضلاب به دریا قرار داد تا به این روش اعتراض خود را به این وضعیت و بی توجهی مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری بندرعباس اعلام کند.
 
 
eteraz-shora-bandar6
وی گفت:‌۱۲ سال است که شرکت آب و فاضلاب بندرعباس،‌ پساب فاضلاب این شهر را به دریا می ریزد و نمی دانم که کدام قانون این کشور به این شرکت اجازه چنین اقدامی و تخریب این چنینی زیست محیط بندرعباس را می دهم.
 
 
جهانبخش به فاصله یک ساعت پیش از جلسه امروز شورای شهر بندرعباس خود را در برابر یکی از کانال های واریز فاضلاب بندرعباس به دریا قرار داد و از آن جا نیز با همان لباس ها راهی جلسه علنی شورای شهر بندرعباس شد تا بدین شکل توجه جامعه و اعضای دیگر شورا و دستگاههای مسئول در این باره را اعلام کند./تابناک