توکلی با اعلام خبر انتشار اسامی چند برابر ظرفیت استخدامی فراگیر 94 گفت: ظرفیت پذیرش و استخدام نیز 7 هزار و 448 نفر است.

اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی فراگیر94

 

 

شرق پرس: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی فردا اعلام می شود.

 

 
حسین توکلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اسامی این افراد از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

 

 
وی گفت: این آزمون برای به کار گیری افراد واجد شرایط در ۱۳ دستگاه اجرایی کشور و همچنین تبدیل وضع استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای جمعه اول خرداد برگزار شد.

 

 
توکلی افزود: ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

 

 
وی با بیان اینکه این آزمون با تلاش سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد گفت: ظرفیت پذیرش و استخدام نیز ۷ هزار و ۴۴۸ نفر است.

 

 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: افرادی که اسامی آن ها به عنوان چند برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود باید براساس اطلاعیه ای که فردا همزمان با فهرست اسامی چند برابر ظرفیت منتشر می شود، برای مصاحبه،‌ تحویل مدارک و سایر مراحل گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه کنند.