من با‌ نقش‌هایم زندگی می‌کنم. وقتی یک نقش را قبول می‌کنم طوری آن را بازی می‌کنم که باور‌پذیر و واقعی باشند.
 
images
 
 
 
 
 
 
شرق پرس : اکبر‌عبدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: درحال حاضر در فیلم «رسوایی‌۲» به کارگردانی مسعود‌ ده‌نمکی مشغول بازی هستم و همان نقش قبلی که در این فیلم داشتم را ایفا خواهم کرد.
 
 
 
عبدی در ادامه افزود: موضوع «رسوایی‌۲» با رسوایی متفاوت است. در حال حاضر این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و مقدمات تولید و ساخت فیلم در‌حال مهیا شدن است.
 
 
 
عبدی با اشاره به ساخت فیلم «ننه‌‌خاور» عنوان کرد: در مذاکره‌ای که با سازمان شهرداری و شورای شهر داشته‌ایم قرار است بعد از فروردین سال آینده این فیلم وارد مرحله پیش تولید شود.
 
 
 
این بازیگر هم چنین اظهار داشت: قرار است سازمان شهرداری و شورای شهر در هزینه‌های ساخت این فیلم مشارکت کنند و این مشارکت یا به صورت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شود یا بخشی از هزینه را تأمین می‌کنند.
 
 
 
عبدی عنوان کرد: تهیه‌کنندگی و کارگردانی «ننه‌‌خاور» بر‌عهده خودم است ضمن اینکه چهار‌نقش را در این فیلم بازی می‌کنم.
 
 
 
وی در خصوص تکراری نشدن در نقش زن و پیر‌زن، تصریح کرد: من با‌ نقش‌هایم زندگی می‌کنم. وقتی یک نقش را قبول می‌کنم طوری آن را بازی می‌کنم که باور‌پذیر و واقعی باشند. در این سال‌ها از «آدم‌برفی» گرفته تا «خواب‌زده‌ها» با وجود بازی کردن در نقش زن و پیر‌زن هیچ کدام از نقش‌های شبیه هم نبوده و در تمام کارها حس من، زندگی دادن به نقش با نقش زندگی کرده است.
 
 
 
عبدی هم‌چنین بیان کرد:‌ یک تئاتر هم با همین نام «ننه‌خاور» قرار ‌است بازی کنم که در صورت موفقیت در گرفتن سالن اجرا خواهیم داشت.
 
 
باشگاه خبرنگاران