ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و روستاهای موئیل و دیزو این شهرستان به بیش از 15 سانتیمتر رسیده و چهره شهرستان مشکین شهر را در دومین ماه از فصل بهار زمستانی کرده است.

بارش برف مشکین شهر را سفید پوش کرد

 

 

 
شرق پرس:  در چهل و هشتمین روز از فصل بهار و در حالی که بسیاری از نقاط کشور هوای گرم و نسبتا تابستانی حاکم شده، بارش برف شهرستان مشگین‌شهر را سفیدپوش کرد.
 
 
 

ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و روستاهای موئیل و دیزو این شهرستان به بیش از ۱۵ سانتیمتر رسیده و چهره این شهرستان را در دومین ماه از فصل بهار زمستانی کرده است.

 

بارش نزولات رحمت الهی در شهرستان مشگین‌شهر سبب خوشحالی و شکرگذاری مردم شهرستان و به ویژه باغداران، کشاورزان و دامداران شده چرا که نوید افزایش محصولات و تولیدات زراعی و باغی را می‌دهد.

 

به دلیل بارش برف و کولاک در این شهرستان و زمستانی شدن چهره منطقه محورهای کوهستانی این شهرستان برفی و لغزنده بوده و رانندگان از این محورهای مواصلاتی باید موارد ایمنی را رعایت کند.

 

بارندگی سال آبی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به گفته مسئولان اداره امور آب شهرستان مشگین شهر افزایش چشمگیری داشته به طوری که میزان این بارش‌ها ۲۰۹ درصد افزایش یافته که نویدبخش سال زراعی پربرکت برای کشاورزان و باغداران منطقه است./تسنیم